Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

A Meson Pousada

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
55 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

Pousada meson ligger i det historiske Salvador, pelourinho-distriktet, med en utmerket beliggenhet, pelourinho er et flott kultursenter, teather, dansehaller, kafeer, barer musikk og kunststeder, siden her kan du ta transportmidler direkte til hovedbygningen steder i Salvador og lett til fots til havnen for å få båten til hovedøyene og Morro Sao paulo. Pousadameson et sted som er avgjørende for en god innkvartering med alle de nødvendige og billige prisene, alle våre rom har baderom inne i kjøleskap tv aircondition og vifte. Hovedrommet er der du kan spise frokost, lese, lytte til musikk eller omgås de andre gjestene. Vi tilbyr en rekke overnattingssteder. Alle verdisakene dine kan trygt oppbevares i safen vår.

Kom og se oss snart!

Vilkår for bestilling av karneval.

1 – Minimum opphold på 6 netter (Carnaval 2014 = 27. februar til 4. mars)
2--En 50 % forskuddsbetaling av romleien minus depositumet du allerede har betalt gjennom Hostelworld.
3--Forskuddsbetalingen kan ikke refunderes, så vennligst bestill kun hvis du mener alvor med å bli med oss ​​på Carnaval.
4--Gjesten er ansvarlig for å betale alle overføringskostnader.
5--Det nøyaktige beløpet som skal betales er avhengig av Banco do Brasil-kursen dagen for overføringen.
6--Bankinformasjon for Western Union og SWIFT-overføringer finnes på vandrerhjemmets nettside.
7--Gjesten vil bli varslet via e-post om en bekreftet reservasjon fra vandrerhjemmet når transaksjonen er fullført.

Vilkår for Copo do Mundo-bestillinger.

1 – Minimum opphold på 3 netter (Copo 12. juni til 6. juli)
3--Forskuddsbetalingen kan ikke refunderes, så vennligst reserver kun hvis du mener alvor med å bli med oss ​​for Copo.
4--Gjesten er ansvarlig for å betale alle overføringskostnader.

Vennligst kontakt vandrerhjemmet for tilgjengeligheten av henting på flyplassen.
Rabatter tilbys for lengre opphold.

Minimumsopphold på 2 netter mesteparten av året unntatt CARNAVAL (Auto-translated from original language)

Tilgjengelighet

Innsjekk