X
MERK: 9 eller flere gjester kvalifiserer som en gruppebestilling, endre antall gjester å gå tilbake til vanlig søk.
Enquire Now HostelBookers Logo Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Veibeskrivelser til A Venice Fish

• 79%Atmosphere
  • 67%Renslighet
  • 64%Fasiliteter

Oversatt av Google VANDRING Veibeskrivelse fra busstasjonen Piazzale Roma OR jernbanestasjonen Santa Lucia:
* Gangavstand fra jernbanestasjonen eller busstasjonen til A Venice Fish tar 10-15 minutter. *

En. Fra jernbanestasjonen Santa Lucia, med ryggen til hovedinngangen, sving til venstre og gå rett i ca 8 minutter.
2. Du vil ankomme Campo S. Geremia, krysser denne lille plassen tar stien som ligger foran deg på venstre side, og du vil komme frem til en liten bru. Kryss broen og fortsette å gå rett.
3. Du vil krysse en ny bro.
4. Umiddelbart før den tredje lille broen er det en liten firkant av til høyre som heter Campo de la Maddalena. Head over til det, forbi den oransje og hvit "Wind" butikken.
5. Inngangen til vandrerhjemmet ligger over den lille private broen (som bør være like foran deg på venstre side) som går til en mørk grønn dør. Det er nummer 2205. Bare ringe buzzer og noen vil være med deg med en gang.
__________________________________________________________________________________________________

Water Bus Veibeskrivelse fra busstasjonen Piazzale Roma OR jernbanestasjonen Santa Lucia:

Hvis du ikke ønsker å gå fra jernbanestasjonen eller busstasjonen be om vann Strand, som ligger i samme plaza. Kostnaden for en enkelt person billett er 6,50 euro. Ta buss # 1 til Ca D'Oro stopp og derfra A Venice Fish ligger kun 5 minutters gange.
Vennligst følg disse instruksjonene:
En. Avslutt båten stopp.
2. Ta til venstre og gå rett, vil du krysse tre små broer i løpet av denne turen.
3. Umiddelbart etter den tredje brua tar du til venstre inn Campo de la Maddalena (som er en liten firkant)
4. Inngangen til vandrerhjemmet ligger over en liten privat bro som går til en mørk grønn dør. Det er nummer 2205. Bare ringe buzzer og noen vil være med deg med en gang.

Fra Marco Polo ELLER flyplassen i Treviso:
Fra en av Venezias flyplasser, ta buss inn til det historiske sentrum til Roma bussterminal og deretter følger noen av de ovennevnte sett av retninger fra der.

MERK:

Venezia er en by med mange severdigheter å se, men å finne disse severdighetene kan være vanskelig hvis du ikke er kjent med byens høyttaleranlegget. Byen ble bygd for å gi mening til de som bruker kanalene, ikke de til fots.
Husnumre løpe etter hverandre, og ved siden av hverandre, som omfatter alle de trange smug og små torg på hver side av gaten. Så vær oppmerksom, på den ene siden av gaten vil du ha husnummer 1167, 1168, 1169 og på den andre kan du ha husnummer 1234, 1235, 1236.