Bærekraft nivå 1
Gratis wifi‎

A Room In The City Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

Utmerket
2655 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

A Room In The City Hostel er en del av Convent Garden, et åpent sosialt rom som inviterer deg til å nyte og leve den lokale urbane kunstkulturen.

Convent Garden tilbyr sin egen Restaurant, Bar 'La Cripta' og Terrace 'el Pation' til underholdning for alle gjester.

A Room in the City Hostel ligger i sentrum av San Sebastian, og tilbyr et koselig miljø for å sove og møte andre reisende og lokalbefolkningen, og tilbyr det perfekte stedet å utforske byen, stranden og dens omgivelser.

Vandrerhjemmet ligger midt i hjertet av San Sebastian, kun 3 minutters gange til La Concha-stranden, en kort spasertur fra surfestranden La Zurriola og 10 minutters gange ved kysten til gamlebyen, hovedknutepunktet for natteliv og god mat . A Room in the City ligger i det historiske sentrum av byen, det største shoppingområdet og også et hyggelig nabolag å gå langs store avenyer og gågater med mange terrasser å slappe av på og vakre art nouveau-bygninger.

A Room in the City har 2 forskjellige innganger og innsjekkingsadresser (selv om det er samme bygning!), vennligst sjekk i rombeskrivelsen for å finne ut hvor du må gå for å sjekke inn: calle Manterola 15 eller calle Easo 20.

A Room in the City Hostel tilbyr delte sovesaler og private rom i en vakkert dekorert bygning. Rommene er romslige, de har naturlig lys og madrassene er nøye utvalgt for gjestenes komfort.

Vanlige fasiliteter inkluderer en stue, bibliotek/datarom og en spisestue utstyrt med mikrobølgeovn, brødrister, vannkoker, kjøleskap, servise, bestikk, kopper og glass. Vær oppmerksom på at ingen komfyr eller ovn er inkludert. ** [[ På grunn av den nåværende situasjonen og på grunn av sanitære anbefalinger, kan vi ikke tilby kjøkken-/spisestueservice, vi beklager ulempene ]]
Vi har en BAR / KAFFE SHOP på terrassen vår.

COVID-19 TILTAK
Vi har en BAR / KAFFE SHOP på terrassen vår.

Forbedret rengjøring
Eiendommen rengjøres med desinfeksjonsmiddel
Vanlig berørte overflater rengjøres med desinfeksjonsmiddel
Sengetøy og håndklær vaskes ved en temperatur på minst 60°C/140°F
Eiendommen bekrefter at den følger sanitærpraksisen til tiltak for å redusere infeksjon (Spania)
Eiendommen bekrefter at den følger sanitærpraksisen til Safe Travels (WTTC - Global)
Gjestenes sikkerhet
Kontaktløs inn-/utsjekking
Personalet bruker personlig verneutstyr
Personalets temperaturkontroller utføres regelmessig
Gjestene får gratis hånddesinfeksjon
Sosiale distanseringstiltak er på plass

Retningslinjer og betingelser for et rom i byen:

Innsjekking fra kl. 15.00 til 24.00.
Sjekk ut før kl. 11.00.

Avbestillingsregler: 48 timer før ankomst.
Betaling ved ankomst med kontanter, kredittkort, debetkort.
Ingen utdrikningslag akseptert på vandrerhjemmet.

Skatter inkludert.
Frokost er ikke inkludert.

Ingen portforbud.
Ikke røyk.

***Vær oppmerksom på at grunnleggende tomannsrom er en køyeseng *** (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Innsjekk
Utsjekk
Gjester

Bærekraft nivå 1

Dette vandrerhjemmet har begynt å innføre metoder som har en positiv sosial og miljømessig innvirkning, og har tatt i bruk de grunnleggende prinsippene i Staircase to Sustainability.
Lær mer

Sted

Siste Anmeldelser

27.1.2024
Really great hostel. It was clean, very central location (walking distance to many things), had nice communal spaces, patio was very lively on a Saturday night. Highly recommend!
Kvinnelig, 18-24
9.4
03.1.2024
Great Hostel. Everything you need. Kitchen has a fridge, microwave and kitchenware, no stovetop. Dorms were great. we were in a latge dorm of 12, but the privacy curtains gave you your own space. each bed had a light, plug, shelf and hooks. Good common spaces as well.
Par, 31-40
24.11.2023
Amazing! Would stay again in an instant!
Kvinnelig, 18-24

• Internettilgang
    • Håndklær til leie
    • Oppbevaring av bagasje
    • Huishouding
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Bar