Vi elsker dette vandrerhjemmet! Vi gir tommelen opp for gjennomgående gode kundekarakterer og utmerkede kvalitetsvurderinger.
Gratis wifi‎

Ahoy! Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

9.2
3172 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Å hei!

Velkommen til vårt sjarmerende og vennlige vandrerhjem, som ser frem til å være ditt hjem borte fra hjemmet.

Å hei! Vandrerhjemmet har en perfekt beliggenhet innen 5 minutters gange fra gamlebytorget, Karlsbroen og ulike restauranter, barer og klubber. Godt koblet til flyplassen, buss- og togstasjonen slik at du har mindre tid til pendling og mer tid til å utforske. Vi er i bygningen fra 1600-tallet med all sjarmen og karakteren du forventer (inkludert trapper). Ikke bekymre deg, våre ansatte er glade for å få øvelsen og hjelper deg med å bære bagasjen din om nødvendig.

Vårt hjelpsomme personale som snakker flere språk (eller i det minste prøver) vil være klare til å hjelpe deg med å planlegge dagen din, gi gode råd og vise deg den vakre byen vår. Våre ansatte er tilgjengelige for å hjelpe deg 24/7, så ikke bekymre deg hvis du ankommer tidlig eller trenger å dra for sent, du kan fortsatt bruke våre fasiliteter og oppbevare bagasjen i bagasjerommet vårt.

Vi har en fullpakket aktivitetskalender, så husk å spørre i resepsjonen hva som skjer under oppholdet. Hvis du ønsker å slappe av over middagen, kan du bli med på våre familiemiddager med noen øl eller en flaske vin i godt selskap. Hvis du vil oppleve det lokale nattelivet etter middagen, bli med oss ​​på lokale barer/klubber eller på barcrawl. Nyt dagen på en gratis spasertur, ølhage-tur, fest ved elven og mye mer.

Vi har et fullt utstyrt kjøkken med te, kaffe, krydder og andre grunnleggende ting du kan dra full nytte av. Også, to mindre kjøkkenkroker for din komfort og letthet. Vi har en spisestue/salong hvor du kan nyte middag, drikke og spille brettspill. Å hei! er et sted å føle seg hjemme, avslappet og nyte sosialt samvær med andre.

Merk: Det resterende beløpet skal betales kontant i enten EUR eller CZK ved ankomst.

ALDERSGRENSE ER 45! (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

9.7
16.3.2024
Really nice hostel with great staff and volunteers who make you feel welcome and are happy to chat! Lockers were free although I didn’t use, but I did take advantage of the luggage storage due to the times I arrived and left Prague! Whilst I was here, there were only 2 showers available. There are some more but someone mentioned they were not working. Not a big deal though! I would definitely come back, really great vibe!
Mann, 25-30
4.3
Rangering
15.3.2024
Common room isn't comfortable, showers on our floor wasn't working, I left my towel hanging on my bed and when I came back it was lost. I don't know if stuff took it as misunderstanding or someone of the room.
Mann, 31-40
11.3.2024
One of the best hostels I’ve stayed at.
Mann, 31-40

Fasiliteter