Gratis wifi‎

Anna Guesthouse

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
289 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

nna G?rden ligger i sentrum av Dubrovnik-Lapad, i n?rheten av de fleste strender, barer, restauranter, kj?pesentre og internett klubber. Gjestehuset har stor terrasse med fin hage. Som ?nsker ? legge til ditt velv?re og hvile Vi tilbyr personlig service: spr?kene som snakkes er engelsk, italiensk. Med den hensikt ? holde atmosf?ren koselig og avslappet v?re ansatte vil hjelpe deg til rom og gjerne gi noen informasjon om kultur-, mage og andre arrangementer. Rommene er rengjort hver dag under oppholdet i forhold til personvern ... Our rooms are airconditioned. Det er sm? kj?kken i v?re to enkle rooms.Twin rom kan ogs? brukes som doble og vice versa. Supermarkeder, bank, postkontor, cafe barer, restauranter, suvenirbutikker, pizzeriaer, fris?r, leie en bil, apotek og andre nyttige turist tjenestene du trenger er ogs? n?r v?re gjestehus, alle i gangavstand til 150-500 m.
Vi tilbyr: wirless internet free Alle n?dvendige gratis info og kart ? navigere City og optimalisere din tid; Free pick up service fra buss stasjon eller ferjeleiet; gratis velkomstdrink og tradisjonell snacks; Gratis refrigerator; Gratis h?ndkl?r og senget?y, Free hot showers; Free luggage storage; Beach h?ndkl?r til leie Hair dryers i rom er tilgjengelig i resepsjonen
vi kan ordne med v?re partnere cheep turer til Međugorje, Mostar og Sarajevo / Bosnia / og til Kotor og Budva / Monte Negro / egen bil eller turer med privat bout ? lukke ?yene. S? hvis du ?nsker ? ha en flott tid i Dubrovnik og m?te nye mennesker p? en morsom og vennlig milj? deretter komme og bo hos oss. Vi ser frem til ? se deg. Guesthouse ANNA personale ?nsker deg en uforglemmelig ferie i Dubrovnik! See you soon! Transfer fra og til flyplassen: EUR 25 eller 180 kuna per bil. Overf?ringer fra havnen og busstasjonen er gratis. Vennligst, n?r du bestiller rommet informere oss i hvilken time og hvor kommer du til Dubrovnik at vi vet venter deg der.

Tilgjengelighet

Innsjekk