Gratis wifi‎

Kiez Hostel Berlin

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

1255 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Teamet til Kiez Hostel Berlin ønsker deg velkommen til Berlin og vårt hostel! Leter du etter en koselig atmosfære og et sted å slappe av i denne fantastiske metropolen? Du finner akkurat dette hos oss og mye mer.

Vi tilbyr rene, ryddige og sikre rom for våre gjester. For "jenter" tilbyr vi en sovesal med 6 senger og et separat bad.
I dobbeltrommene tilbyr vi også muligheten for å legge til en ekstra person, vennligst spør oss for mer informasjon.

Sengetøy og håndklær samt byskatt må betales separat ved innsjekking. Bortsett fra dette elsker vi å ha gjester fra hele verden og ser frem til å møte deg.

Kiez Hostel ligger meget sentralt i Friedrichshain, Berlins mest besøkte distrikt. Vi er bare 5 minutter unna det verdensberømte 'East Side Gallery', 3 minutter fra den beryktede 'Berghain'-klubben, og også svært nær en rekke restauranter, barer, klubber og teatre.

Med offentlig transport kan du enkelt nå alt i Berlin. For eksempel 'Museum Island', kjøpesentre, eller til og med byen Potsdam med sine palasser (alle i UNESCOs verdensarvprogram) er alle bare en tur unna med U- eller S-Bahn.

Resepsjonen er ikke bemannet fra 11.00-17.00, for innsjekking/bagasjeoppbevaring vennligst kontakt oss på telefon eller e-post på forhånd, takk. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

14.3.2024
The best hostel I’ve stayed in. Really lovely environment and people, super chilled and easy. Really enjoyed my stay!
Kvinnelig, 31-40
6.0
Bra
12.3.2024
La propiedad estuvo algo buena pero el último día se me cayeron mis audífonos de la cama mientras dormía y al día siguiente no estaban, las camas son algo cómodas y las almohadas no son las gran cosa de 10/6 algo bueno de paso no lo recomiendo más de dos dias
Mann, 25-30
27.2.2024
Well thought out, helpful staff. Really cosy sitting/eating area with free tea and Oreos 😊. Very clean in general until someone dirties the toilets/shower - staff could do more regular checks on this to make sure the mess has been cleaned before others walk in/use those areas. Apart from that, excellent place and probably once of the best hostels I’ve stayed in so far.
Mann, 25-30

• Håndklær til leie
    • Oppbevaring av bagasje
    • Faksservice
    • Huishouding
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Mat/Drikkeautomat