Gratis wifi‎

Athens International Youth Hostel - Victor Hugo

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
1078 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

***Vi vil gjerne informere deg om at om vinteren tilbyr vi SPESIELLE TILBUD for LANGSIKTIG overnatting!!

Vår nyeste og største i vår hostelkjede, Athens International, har blitt renovert og gjenåpnet med ekstra fasiliteter hele tiden. Athens International ligger i et rolig boligområde, og er et av de mest kjente vandrerhjemmene i Athen, med rykte for å være det mest verdi for pengene vandrerhjemmet du kan velge. Tilbyr alle rom med eget bad samt:

- Helt NYTT kjøkken til felles bruk
- Fellesareal med TV
- Vaskeri
- Bagasjeoppbevaring
- Depositum
- GRATIS internettilgang
- splitter ny bar, det er lett å se hvorfor dette vandrerhjemmet er det enkleste valget å gjøre.
- Skap på rommene. (Hvis du ikke har din egen selger vi for 3,50 euro)

Kundekommentarer:
** 'Flotte rom, reneste jeg har sett, komfortable senger og romslige rom.'
** 'Beste stedet å bo i Athen. Sentral beliggenhet med gode forbindelser til buss og T-bane. Svært oppmerksomme og hjelpsomme personale. Jeg går dit hvert år minst én gang!'
** 'Det er veldig nær T-banestasjonen, med mange butikker og fine steder rundt seg, veldig trygt og trygt område, veldig hyggelig og omsorgsfull og fleksibelt personale, det føles som å være hjemme.'

HVORFOR VELGE OSS
- Vennlig og hjelpsomt personale fra alle land, alle engelsktalende, og tilgjengelig 24 timer i døgnet.
- Stort utvalg av rom som spenner fra sovesaler til private rom for 2 eller 4 personer, alle med eget bad slik at de kan dekke alles behov.
- Suverent utvalg av fasiliteter, inkludert GRATIS Internett tilgjengelig 24 timer i døgnet, GRATIS kart, vaskeriservice, frokostrom, reisetjenester for å bestille turer, ferger og hoteller, oppvarmede rom og konstant varmtvann 24 timer i døgnet, non-stop resepsjon slik at du alltid vil ha noen til å hjelpe deg, Bagasjerom - kort OG lang sikt, og enda flere fasiliteter å følge snart.
- Ikke bare anbefales vi av Lonely Planet, Let's Go, International Youth Hostel Federation (IHYF) og Hostels of Europe (HoE), men vandrerhjemmene våre er rangert blant topp 3 på online bookingnettsteder.
- Med over 30 år i hostelling under beltet, betyr det at vi har erfaringen, kunnskapen, kundeservicen og mest sentralt beliggende vandrerhjem for å gjøre oppholdet ditt i Athen til det beste du kan håpe på.

Vær oppmerksom på at vi tilbyr LANGSIKTIGE TILBUD. Hvis du er interessert, send oss ​​en e-post direkte.

*Avbestillinger må gjøres 48 timer før utsjekkingstidspunktet for planlagt ankomst eller mer, og skriftlig bekreftelse via e-post mottatt fra oss før dette tidspunktet. Unnlatelse av å gjøre dette vil medføre kanselleringsgebyrer. (Auto-translated from original language)

Tilgjengelighet

Innsjekk