Gratis wifi‎

B&B Floralia

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

475 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

B&B FLORALIA ligger i det historiske sentrum av Firenze, 20 meter fra Duomo, nær alle de andre viktigste monumentene i byen og jernbanestasjonen i Santa Maria Novella.

Det tilbyr en god og familievennlig innkvartering for din ferie i Firenze, og personalet vil gjerne hjelpe deg med alle dine behov.

Soverommene har eget bad inne, har sentralvarme, justerbare elektriske spader i taket, digital lcd-TV og gratis wi-fi. På hvert soverom vil du også finne en vannkoker for urtete og kaffe til din disposisjon.

Rengjøringen gjøres hver dag.

I resepsjonspakken er kart over byen og safe gratis.

Vi tilbyr en typisk italiensk frokost som vil bli servert direkte på soverommet ditt mellom 08.00 og 09.30 (kunden vil selv informere oss om tidspunktet som er valgt for frokostserveringen). På grunn av COVID-19-nødsituasjonen, i samsvar med helseforskrifter, er frokosttjenesten midlertidig suspendert.

Til din ankomst vil vi gi deg nøklene slik at du kan flytte etter din smak uten å respektere noe tidspunkt for gjeninntreden.

Til slutt vil det være vår omsorg å signalisere deg noen typiske restauranter for å få deg til å smake på de beste fiorentinske spesialitetene til lave priser.

VELDIG VIKTIG:
Innsjekking er fra kl. 14.00 til 20.00
Utsjekking er kl. 10.00. m.

Må angi ankomsttid.

Fra 1. juli 2011 har byen Firenze ved resolusjon fra bystyret nr. 230/33 av 06. 20. 2011, integrert ved resolusjon nr. 21/2012, etablert "turistskatten".

Skatten gjelder for ikke-bosatte overnattinger i byen Firenze og for maksimalt 7 netter på rad. Skattesatsen for denne turiststrukturen er 5,50 euro per person per natt.

Det er følgende unntak:
a) barn opptil tolv år;
b) personer som har omsorg for pasienter innlagt på lokalsykehus, inkludert poliklinisk behandling, for maksimalt to assistenter per pasient;
c) pasienter som utfører sykehusbehandling i poliklinisk behandling;
d) studenter ved universitetet i Firenze
e) personell tilhørende rettshåndhevere, til det nasjonale brannmannskorpset og sivilforsvaret som for eksklusive tjenestebehov og begrenset til varigheten av samme oppholder seg i overnattingstilbud i det kommunale området
f) de alvorlig funksjonshemmede, hvis funksjonshemmingsstatus er sertifisert i henhold til art. 3 nr. 3 i lov nr. 104/92 og lignende bestemmelser i opprinnelseslandene for utenlandske statsborgere.

g) de ansatte ved overnattingsstedene som oppholder seg der for eksklusive arbeidsbehov
Det gis også en reduksjon på 50 % av turistskatten i følgende tilfeller:
a) grupper av ungdomsskoler og videregående skoler i Firenze i undervisningsbesøk;
b) utøvere under 16 år, medlemmer av grupper som deltar i idrettsarrangementer og turneringer arrangert i samarbeid med Kommuneadministrasjonen.

Denne skatten er ikke inkludert i prisen på rommet, og den må være direkte kjent under oppholdet til B&B.

Kredittkort godtas ikke. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

8.6
Utmerket
14.7.2015
En plass midt i hjertet av vakre Firenze. Jeg og ei venninne bodde her i 3 netter og vil gjerne anbefale stedet til andre. Verten var utrolig snill, lagde cappucino eller nespresso til oss om morgenene, og fortalte om de mindre turistifiserte og italienske stedene vi burde dra. For en fantastisk by.
Kvinnelig, 25-30
21.8.2023
I couldn’t ask for a better place to stay in Florence. Sabino is a very nice person and helped a lot. The location is also amazing, just a few steps away from Duomo. I highly recommend this stay!
Kvinnelig, 31-40
9.7
16.7.2023
The owners are super lovely of this b & b, was a bit warm without aircon but definitely managed! Perfect location to explore Florence!
Kvinnelig, 18-24

Fasiliteter