Gratis avbestilling Bestill mer enn 8 dager i forveien for gratis avbestilling.

Beskrivelse av overnattingssted

På BA STOP Hostel tror vi at kulturell identitet i alle lokalsamfunn er det besøkende verdsetter mest, og det er grunnen til at vi ønsker at alle våre gjester skal kunne puste vår "aire porteño" (Buenos Aires bystemning) i hvert hjørne av vår vandrerhjem.
Vi har fellesarealer hvor våre gjester, som kommer fra hele verden, kan komme i kontakt med hverandre, og dermed fremme interkulturell utveksling.
Ingen fester på Hostel

plassering

Ligger i hjertet av byen, bare ett kvartal unna historiske Avenida de Mayo, og få skritt unna ALLE hovedt-banelinjer og bussholdeplasser som tar deg til viktige steder i byen.

GRUPPER

Med vår praktiske beliggenhet og priser, er B.A STOP Hostel ideelt for grupper som søker rimelig overnatting. Vi kan også organisere billetter og transport for gruppen din for å gjøre oppholdet ditt enklere. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

4.6
Rangering
14.7.2023
Not a hostel for solo traveller. Facilities not that clean and. outdated. No activities available.
Mann, 31-40
7.4
Meget bra
15.3.2023
Place was okay, a little weird vibe. Had a 4 bed room but a couple were living in there.
Par, 25-30
9.7
Fabelaktig
25.2.2023
Loved staying at BA stop, would highly recommend to anyone! Really good location for easy access to all of Buenos Aires, but also a safe feeling neighbourhood. Staff were brilliant answering all our questions and helping us to have a great stay. Bedroom was lovely and facilities clean!
Kvinnelig, 25-30

• Huishouding
    • Ekspressinnsjekk/-utsjekk
    • Internettkafé
    • Sen utsjekk
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Underholdning

• Brettspill