Gratis wifi‎

BED STATION Hostel Ratchthewi

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.7
4203 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

BED STATION Hostel er et nytt moderne vandrerhjem som tilbyr alt som en backpacker noensinne vil ha og trenge. BED STATION har en ideell beliggenhet i sentrum. Det er rett ved siden av BTS skytrain som kan ta deg til de fleste av de største attraksjonene Bangkok har å tilby som MBK, Chatuchak helgemarked, Sukhumvit road og mye mer! Dessuten er det bare 5 minutters gange fra Airport Rail Link, så det er en lek å ta flyet. For den som har lyst på natteliv, er BED STATION en rask taxitur fra den berømte "Khao San Road". Vi tilbyr alle typer overnatting fra rimelige sovesaler til private rom.

PRISER:
Hostelworld: NOMINERT FOR BESTE MEDIUM HOSTEL OVER VERDEN 2016
Reiserådgiver: Certificate of Excellence2016 og 2017 (nr. 2 av spesialovernatting i Bangkok)
HotelsCombined: 2018 Recognition of Excellence (pris 9,6)
Travel & Hospitality Award: Årets Vandrerhjem 2018 Thailand

Og på grunn av høysesong har vi nettopp åpnet opp vårt nye vandrerhjem med basseng, biljardbord, treningsstudio, bar og restaurant, som ligger i Khaosan Rd. For mer informasjon vennligst besøk vår nettside på www.bedstationhostel.com eller søk etter 'BED STATION Khaosan' på Hostelworld.com.

- FASILITETER
1. INTERNETT / GRATIS WIFI TILGANG
2. AVSLAPPINGS- OG AKTIVITETSOMRÅDET
3. VASKERI / TØRKEFASILITETER
4.PERSONLIG SKÅP
5.CCTV MED 24 TIMERS OVERVÅKING
6. ELEKTRONISK KORT TILGANG

Fra det øyeblikket du lander i Bangkok til det øyeblikket du drar, ønsker vi at reiseeventyret ditt skal være en reise for livet. La oss hjelpe deg å få den beste og mest minneverdige opplevelsen mulig! (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

9.7
Fabelaktig
09.11.2018
Lett å komme seg med toget fra flyplassen til hostellet. God stemning, og mye hjelp fra personalet om man lurer på noe! Veldig sentralt og stille sted.
Kvinnelig, 18-24
Fabelaktig
30.5.2017
All you want from a hostel. Great room, and atmosphere, facilities top notch. Easy access to anywhere with a Bts station around the corner. Breakfast with some fresh fruit, coffee, toast etc. May be the best hostel I've stayed at, do book early because it gets full quickly!!
Mann, 18-24
8.3
15.11.2016
Nice quiet hostel in a good location right next to a skytrain station. Helpful staff and very clean and nice rooms. Perfect place to stay if you need a good nights rest.
Kvinnelig, 25-30

• Wi-Fi

Utmerkelser

Nominasjoner

2016

Medium hostell i hele verden

Flere hostels i Bangkok