Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Lonko Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

818 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

'BESTE PLASSERING'
Vi er tilbake, og har en uslåelig beliggenhet som Barrio de San L?zaro, bare 5 kvartaler fra Plaza de Armas og en 10-minutters spasertur, Barrio de San L?zaro, et historisk og tradisjonelt nabolag hvor Arequipa lå. grunnlagt og er som en liten by eller Old Arequipa som du kan se på bildene, gatene med sillarhus, et nabolag fullt av historie, Veldig rolig nabolag vekk fra støyen fra trafikken som er nær Plaza de Armas.

ROM
Romslige komfortable rom med vinduer med varm dusj, enkeltrom for én person er det samme som et dobbeltrom eller ekteskapsrom.

FELLES OMRÅDER OG FASILITETER
Lonko Hostel tilbyr et velutstyrt kjøkken slik at du kan tilberede måltider, et TV-rom, en stor terrasse med utrolig utsikt over byen og vulkanene for å slappe av og nyte solnedgangen med en øl.

FROKOST INKLUDERT
Nyt frokosten som serveres daglig på terrassen vår med utsikt over byen og vulkanene, vi har to alternativer: bananpannekaker eller eggerøre med brød, te og kaffe

TURER
Vi organiserer utmerkede turer, gode og trygge turer med oss, vi har forskjellige alternativer: Trekking til Colca Canyon i 2 og 3 dager, Colca for en dag, klatring til Misti og Chachani vulkanene, rafting, Salinas lagune og mer.

KOKKEKLASSER
Bare på Lonko Hostel tilbyr vi en spektakulær opplevelse, 'UCHU COOKING CLASSES' tilbyr peruanske matlagingskurs, du vil ha en flott opplevelse med denne aktiviteten, hvis du er interessert i denne flotte opplevelsen, bare skriv til oss

--WiFi over hele vandrerhjemmet.
-- Kjøkken
--Hengekøyer på taket
--Bokbytte
--Gratis lagring
--Vaskeri

Våre 4 prioriteringer:
--Super vennlig personale
--Rene rom og bad
--God service og verdi for pengene
--Forlat aldri en gjest ulykkelig

ADVARSEL - I mange tilfeller prøver taxisjåfører å overbevise reisende om å gå til andre vandrerhjem hvor de får provisjoner. Hvis du har en reservasjon hos oss, har vi et rom for deg, og hvis ikke beholder vi alltid noen senger for reisende som ikke har forhåndsbestilt. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

Fabelaktig
16.3.2024
Great stay in Lonko Hostel. Breakfast was crepes and an egg and bread with unlimited tea and coffee. Staff is a great resource for local information. There are community activities like pisco sour making class. The two terraces are very nice. I recommend this hostel if you’re looking for fun and want to get a good night's rest too.
Kvinnelig, 18-24
20.2.2024
This place is in the perfect location with really helpful, friendly staff. It was such good value for money too with a fantastic breakfast of pancakes and eggs on the terrace while looking at a spectacular view! Rooms are clean and fairly basic but have everything you need. The one downside to this place is that the walls are thin so you can hear everything outside. However, it’s not a party hostel so noise wasn’t too much of an issue
Par, 25-30
6.6
Bra
14.2.2024
Quiet location in old town
Mann, 31-40

Fasiliteter