Gratis wifi‎

Casa Perez Country Guest House

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
47 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

VENNLIGST SE MERKNAD UNDER:
Ikke ditt gjennomsnittlige 'HOSTELL'
Casa Perez ligger i det fantastiske landskapet mellom den historiske byen Cartagena og Puerto de Mazarron i den vakre regionen Murcia, Spania.

Vi har familie, tomannsrom, dobbeltrom og et delt køyerom som kan sove 5 personer, så kan nå huse opptil 17 personer.

Det er et stort privat solvarmebasseng, boblebad, utekjøkken og grill, satellitt-TV, Wi-Fi-tjeneste og Honesty Bar. Biljardbord, bordtennis, brett- og kortspill.

Vi tilbyr frokost og middag på forespørsel. Vi tilbyr også en hentetjeneste fra Murcia
flyplass for 25e & 15e fra Cartagena. Også en skytteltjeneste er tilgjengelig fra/til Cartagena og Mazarron. For å få mest mulig ut av ferien anbefaler vi å leie en bil.

Sentralt plassert for både Cartagena og Puerto de Mazarron, ligger Los Perez på landsbygda, 20 minutters kjøring fra den kulturelle og historiske byen Cartagena med marinebasen, museer, marina og fantastisk arkitektur

Det er også noen små butikker eller de store kjøpesentrene.

Mazarron i motsatt retning har mange strender, strandbarer og en nybygd Marina som
er full av multikulturelle restauranter.

Vennligst merk:
På grunn av manglende oppmøte må e-postkorrespondanse gjøres 24 timer før ankomst.

Innsjekking etter kl. 15.00 med mindre det er avtalt på forhånd/utsjekking før kl. 12.00 (Auto-translated from original language)

Tilgjengelighet

Innsjekk