Gratis wifi‎

Che Lagarto Hostel Copacabana

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

7.1
Meget bra
1030 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Fantastisk betjening
Kjempegodt renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Det beste vandrerhjemmet i Copacabana! Den beste beliggenheten og det morsomste personalet! Vi garanterer at du vil ha det gøy og møte flotte mennesker. Vi har delte soverom 100% utstyrt med A/C. Tjenester og fasiliteter for et uforglemmelig øyeblikk: Internett og datamaskiner med Wi-Fi, overføringer, utflukter, turistinformasjon og alltid med den beste kundeservicen.

Uslåelig beliggenhet!! Et av de mest kjente stedene i Rio de Janeiro, kun to kvartaler unna stranden og ett kvartal unna t-banen (Cardeal Arcoverde stasjon). Vi er omgitt av banker, supermarkeder, apotek, valutaveksling, forretninger og i nærheten av de viktigste turiststedene og festene fra byen. Ved siden av alt du leter etter for å ha en unik ferie!

Che Lagarto Hostel Copacabana er ideelt for å ha det gøy å få nye venner, og utveksle reisetips og selvfølgelig ha uforglemmelige opplevelser med mennesker fra hele verden i et av våre mange fellesområder. Vi tilbyr deg et felleskjøkken, en terrasse og en bar hvor du kan slappe av i et avslappet og morsomt miljø med andre gjester.

For å gjøre oppholdet ditt komplett, tilbyr vi transporttjenester og utflukter, slik at du kan nyte hele byen. Og som alltid gir personalet på Che Lagarto Hostels deg nyttig turistinformasjon og ekspertråd. Kom og lev en uforglemmelig opplevelse!

Che Lagarto Hostels er den største kjeden av private vandrerhjem i Sør-Amerika, tilstede på de beste turistdestinasjonene og alltid opptatt av at våre gjester skal ha den beste opplevelsen på hvert av våre vandrerhjem. Vi er for tiden til stede i 5 land: Argentina, Brasil, Peru, Uruguay og Chile; over 30 herberger og suiter i forskjellige byer. Vi har en historie på over 18 år i markedet, som vokser hvert år.

Fasiliteter:
- Felles kjøkken for gjester (åpent fra kl. 20.00 til 22.00)
- Bar (fra kl. 17.00 til 24.00)
- Datamaskiner med Internett-tilgang
- Gratis wifi
- TV-område
- Vaskehjelp
- Skap (på alle soverom og/eller fellesarealer - Ta med hengelås)
- Varmt vann 24 timer
- Klimaanlegg (på alle soverom)
- Turistinformasjon
- Grill

Fasiliteter mot ekstra kostnad:
- Transport inn og ut (for å bestille transport, kontakt vandrerhjemmet)
- Utflukter: Bytur; Favela-tur.

TA I BETRAKTNING
I spesielle perioder som:
Nyttår: 28.12.2018 - 01.01.2019
Karneval: 01.03.2019 - 06.03.2019 / 20.02.2020 - 24.02.2020
Helligdager i Brasil: 06.09.2018 - 09.09.2018 ; 10.11.2018 - 14.10.2018 ; 01/11/2018 - 04/11/2018 og 15/11/2018 - 18/11/2018 - 100 % forhåndsbetaling kreves.
- Hvis reservasjonen kanselleres 30 eller flere dager før innsjekkingsdatoen, vil kun 70 % av reservasjonsverdien bli refundert.
- Hvis reservasjonen kanselleres mellom 29 og 15 dager før innsjekkingsdato, vil kun 50 % av reservasjonsverdien bli refundert.
- Hvis reservasjonen avbestilles 15 dager før innsjekking eller mindre, vil det ikke være noen refusjon av bestillingsverdien.

Vekslingskurs:
- Våre priser er satt i USD. Valutakursen til lokal valuta som brukes er ikke den offisielle daglige, på grunn av markedsvariasjonen. Valutakursen som brukes er fastsatt av CheLagarto, valutakursen som vises på nettsiden kan endres. Vennligst kontakt oss for mer informasjon.
- Betalingen kan bruke Reais eller Dollars
– Vi aksepterer Visa og Mastercard.

Rute:
Innsjekking: fra kl. 14.00
Utsjekking: til kl. 11.00
Halvparten av dagsprisen vil bli belastet for sen utsjekking mellom kl. 11.00 og 14.00. Etter kl. 14.00 vil en full dagspris bli belastet

Retningslinjer for mindreårige:
Gjester under 18 år har ikke adgang. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

9.7
Fabelaktig
25.6.2012
great location, good placement of the bar and cheap.
Mann, 18-24
9.7
Fabelaktig
11.3.2024
Hostel maravilhoso, localização perfeita!! Perto da praia e perto do metrô, na rua tem supermercado e vários lugares para comer!! Amei demais!! Único ponto negativo é para tomar banho que achei o chuveiro ruim pra colocar as coisas e gelado mas fora isso o hostel e 10/10
Kvinnelig, 18-24
2.6
Rangering
15.2.2024
Don’t do it Good: the staff was always amazingly friendly and did a great job! From reception to cleaning ladies really good service. Bad: Honestly very poor equipment over all. WiFi never worked good. 2 of 4 days we did not have water from the pipes in the whole house! (Means no shower, no flush in toilet etc. Kitchen equipment is the worst I have seen (only 1 broken pan and 3 butter knives, 2 plates for the whole tucking house). Stayed in the private room and it was a double double bunk
Mann, 31-40

Fasiliteter