Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Cheers Lighthouse Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

1467 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Velkommen til Cheers Lighthouse... Kåret til de 10 beste vandrerhjemmene i Europa ifølge reisende!!!

Vi introduserer Cheers Lighthouse, den utstøtte fra Bohemian Cheers Hostel-familien. Lighthouse er for den mer luksuriøse backpackeren. Lighthouse er komplett med havutsikt og ligger over en restaurant, og har alle bekvemmeligheter for et avslappende opphold, men med den beryktede Cheers, vennlige avslappede atmosfæren.
Vandrerhjemmet vårt tilbyr et komfortabelt, rent og rimelig opphold i en varm og vennlig atmosfære. Ligger på de travle brosteinsbelagte gatene i gamlebyen Istanbul. Våre rom med havutsikt har utsikt over den asiatiske siden av Istanbul, Prinsesseøyene, Marmarahavet og den lille Hagia Sophia. Restauranten i underetasjen er åpen hele dagen for frokost, lunsj, middag eller te, kaffe og snacks.

Vi arrangerer jevnlig sosiale arrangementer i Cheers Lighthouse. Og du er alltid velkommen til å besøke våre andre eiendommer.

Dette er et turistherberge og som sådan aksepterer vi ikke bestillinger fra lokale innbyggere.
Vær oppmerksom på at vi kun aksepterer sovesaler mellom 10 og 40 år.
Vi tilbyr en rekke overnattingsmuligheter. Private rom er tilgjengelige for 1-4 personer eller sovesal for de som ønsker å få nye venner. Alle rommene er nyoppusset, med aircondition komplett med sengetøy og håndklær og et suiterom komplett med badstue, boblebad og privat balkong med utsikt over millioner dollar vendt mot Marmarahavet, Prinsesseøyene og to fyrtårn hvor vi fikk inspirasjonen til navnet vårt. tilbyr også wifi og en frokostbuffé i tyrkisk stil til prisen for rommet ditt. Alle rommene har eget bad.
Våre ansatte er her for å hjelpe deg med å planlegge din budsjettferie i Istanbul og dine fremtidige reiser rundt i Tyrkia. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

6.0
Bra
08.3.2024
Would have been a higher rating if it wasn't 1200 ($40) for two mixed drinks. Literally two drinks. I cannot in good faith recommend a place that s***s it's customers.
Mann, 25-30
9.4
07.3.2024
Besides the broken lockers, this hostel was positioned really well in Sultanahmet with an excellent bar and very helpful staff. I'd totally stay here again!
Mann, 25-30
9.4
03.3.2024
Great location, friendly staff, great price.
Mann, 31-40

Fasiliteter