Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Gspot Hostels & Love Triangles Pizzeria

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

5100 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Utmerket renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Når du har funnet Gspot, vil du gjerne komme igjen.

Vi ligger i hjertet av Lisboas sentrum, mellom det berømte bardistriktet Bairro Alto og Avenida Liberdade. Vi er en kort spasertur til vannkanten og alt Lisboa har å tilby, inkludert det historiske distriktet Alfama, shopping og restauranter i Principe Real, og magisk natteliv på Pink Street.

Nyt Lisboas landemerker samt fantastisk utsikt på dagtid, og om natten bli med oss ​​tilbake på vandrerhjemmet for en sosial atmosfære med pizza og margaritas før vi drar til våre nattlige pubcrawls. Enten du reiser alene eller med venner, vi har alt dekket for å gjøre oppholdet ditt i Lisboa, Portugal uforglemmelig.

Gspot Hostels & Love Triangle Sourdough Pizzeria er en match made in heaven. Nyt et utvalg av deilige surdeigspizzaer og margaritas på fat!

På Gspot Hostel tilbyr vi:

GRATIS frokost
Individuelle skap
Personvern seng gardiner
Daglige vandreturer
Temaarrangementer inkludert Trivia Night
Pubcrawls
OG MER!

*Vær oppmerksom på at vi har en aldersgrense mellom 18 og 50 år.

*** Vær oppmerksom på byskatten på 2 EUR per person per natt som pålegges av den portugisiske regjeringen, som betales ved ankomst. Betalinger kun med kort!*** (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

9.4
Fabelaktig
21.9.2023
Great staff, nice location not far from city center, its a little uphill to Get there, but most of Lisbon is uphill streets, Have dinner everynight for 7€, with two beers or wine glass included, with a different activity heme each night aswell. As other reviews says the beds are quite loud to Get into and Get comfortable on, so i would recomend to bring earplugs/headsett and you Should be good!
Mann, 18-24
7.7
Meget bra
29.2.2020
Atmosfæren, folkene, aktivitetene, maten og spesielt beliggenheten var perfekt. Men på rommet vårt var det ekstreme mengder mugg, spesielt i vinduskarmene..
Kvinne-konsernet, 18-24
8.6
07.3.2019
Cool place to stay in central Lisbon. Helpfull staff, clean bathrooms. Beds could have been better but the rooms all in all were good. Location, superb. Great value for money. Good place to stay if you’re looking for a fun place to stay.
Mann, 18-24

• Tur/reiseskranke
    • Minibank
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Sen utsjekk
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Bar