Bærekraft nivå 1
Gratis wifi‎

Hanoi House Hostel & Travel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

294 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Bestill Ha Giang-sløyfen hos oss i resepsjonen gjennom Jasmine Tours, TNK-reiser eller QT-reiser og få en gratis natt her ELLER Henting/transport fra flyplassen!

Med en ideell beliggenhet i Hanoi Old Quarter, ligger hotellet vårt i nærheten av Hoan Kiem-innsjøen, og tar 2 minutter til dette vakre stedet. Det fredelige hotellet vil være et ideelt sted for å oppdage Hanoi turistattraksjoner, kulturer og historier. Dette området er også der lokalbefolkningen ser for å komme vekk fra støyen og tempoet i byen.
Baren, kaffen, restauranten og banken ligger ved siden av hotellet... Vi tilbyr både sovesaler med privatgardiner og private rom slik at det ikke spiller noen rolle om du reiser alene, med en partner eller til og med familien din. kunne håndtere alt du trenger.

Vi har også en 24-timers resepsjon slik at du enkelt kan gjøre senere innsjekking eller tidlig utsjekking. Vi har alle HJEMMEKOMFORTENE du kan forvente som komfortable senger, varme dusjer/badekar, rene rom, fullt luftkondisjonering...
Vi tilbyr også massevis av GRATIS ting:
- GRATIS FROKOST 06:00 - 10:00 (AVHENGER AV ROM DU BESTILLER)
- GRATIS Wifi _ GRATIS TE, KAFFE OG MINERALVANN HVER DAG.
Vårt reiseskranketeam er alltid glade for å hjelpe deg med planlegging eller enhver turbestilling, og selvfølgelig anbefaler vi på det sterkeste Halong Hideaway Tour, Sapa Trek Homestay og andre daglige turer og avgjøre videre transport eller få hjelp med visum.
Bare gå inn i lobbyen vår eller kontakt oss på forhånd. Du kan også bestille alle våre eventyrlige pakker på forhånd.
Vennligst kontakt oss etter bestilling.

Sommerkampanje! Bestill Ha Giang Loop hos oss i resepsjonen og få en gratis natt her!

Vi har også noen bestselgerturer på koblingen vår, for eksempel (privat flyplasstransport, halong bay "1,2,3 dagers" tur, Ninh binh tur, mattur ....
Hvis du er interessert, vennligst kontakt vår eiendomsinformasjon.

NYT DITT UFORGLEMMELIGE OPPHOLD PÅ HANOI HOUSE HOSTEL & TRAVEL. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Innsjekk
Utsjekk
Gjester

Bærekraft nivå 1

Dette vandrerhjemmet har begynt å innføre metoder som har en positiv sosial og miljømessig innvirkning, og har tatt i bruk de grunnleggende prinsippene i Staircase to Sustainability.
Lær mer

Sted

Siste Anmeldelser

8.6
07.7.2023
+ Very friendly and helpful staff! Location is perfect! - We got a room without a window, not according to pictures at all. Bad mattress (hard) and pillow.
Kvinnelig, 41+
9.4
Fabelaktig
11.3.2024
Great location and friendly staff. Only thing was, my room was above reception and someone was on the phone loudly at around 4am which made it hard to sleep
Kvinnelig, 25-30
7.7
Meget bra
27.2.2024
Good location right in the centre but I was told laundry was free then I had to pay (which I wouldn’t have minded had they said this first) said free unlimited water yet had to pay. Staff were nice enough and enjoyed my stay .
Kvinnelig, 25-30

• 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Ekspressinnsjekk/-utsjekk
    • Sen utsjekk
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
    • Vekking
  • Underholdning