Gratis wifi‎

Happy Inn Lodge

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.9
2353 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Happy Inn Lodge ligger i den vakreste regionen i Sveits og tilbyr en koselig vandrerhjemsinnkvartering med en avslappet og uformell atmosfære i sentrum av Interlaken.

Hytta ligger kun 5 minutters gangavstand fra Interlaken West-stasjon, og er det beste utgangspunktet for eventyr og sport sommer og vinter.

Baren og restauranten vår, Brasserie 17, er stedet hvor unge lokalbefolkningen og reisende møtes og føler seg hjemme. Fra september til juni arrangerer vi en livekonsert hver torsdag kveld.

Du kan ankomme og sjekke inn når som helst fra 6.30 - 12.00 og 13.00 - 23.30. Rommene er klare fra kl. 15.00 (når du ankommer tidligere kan du legge igjen bagasjen i bagasjerommet vårt).

Vi tilbyr:
- overnatting med eller uten frokost (koster ekstra CHF 8 per person)
- rom med eller uten dusj/wc/tv
- gratis dusjer og toaletter i hver etasje
- alle rom med vask med varmt og kaldt vann
- Enkelt- og dobbeltrom fullt sengs (dyne og pute) og med lite håndkle
- køyesengsrom og sovesaler med full seng (dyne og pute) og skap inne
- fellesrom med skap, salong og kokemuligheter
- vaskeri i gangavstand (5 minutter)
- gratis bagasjeoppbevaring
- informasjonssenter og bookingkontor for friluftsliv
- Gratis WIFI-tilgang over hele bygningen
- gratis offentlig transport i Interlaken

Vår Bar & Restaurant, Brasserie 17, er stedet der unge lokalbefolkningen og reisende møtes og føler seg hjemme.
Fra september til juni arrangerer vi hver torsdag kveld en konsert med livemusikk.

Du kan bestille alle utendørsaktiviteter som paragliding, hanggliding, rafting, juving usw. i baren vår.

Aldersgrense: Vær oppmerksom på at ingen barn under 16 år er tillatt i sovesaler (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

8.3
02.3.2024
Super séjour. Le bar en bas est sympathique, on y passe de bonnes soirées. le personnel esest adorable.Quelques bémols, les casiers sont un peu petits dans les chambres pour un backpack. j'ai quand-même réussir à le ranger dans les casiers de la salle commune, mais ce n'étais pas gagné. La cuisine est très peu équipée, ce qui est bien dommage.
Kvinnelig, 18-24
5.1
Rangering
16.2.2024
don't stay here if you need a good night's sleep. our stay at this hostel was great except for one massive thing - we could not sleep due to the music from the bar downstairs. this was a big deal for us as we were getting up early for hikes etc so we needed to be asleep around 11pm latest. unfortunately the music didn't end until a few hours after this. I read other reviews saying they couldn't hear the music from the rooms so we must have been unlucky and gotten one directly above the speakers.
Kvinnelig, 18-24
Fabelaktig
16.2.2024
Great place and location. Also, food was really good at the bar downstairs.
Male-konsernet, 18-24

Fasiliteter