Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Hollywood and Highland Hostel and Hotel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 1 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
902 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

Welkom bij Hollywood en Highland Hotel & Hostel. Wij zijn direct gelegen op Hollywood Blvd. recht op de Walk of Fame. We zijn hier centraal gelegen in Hollywood. We staan ​​vlak boven Hollywood Liquors en Hollywood Souvenir Shop waar je je dorst kunt lessen en een trendy souvenir kunt krijgen terwijl je hier bent. We kunnen je naar elke bestemming in 5 steden leiden, terwijl we aan de overkant zijn van de twee belangrijkste busroutes die je naar het strand van Santa Monica, naar Sunset Strip, de trein met de rode lijn, naar alle pretparken en naar elk winkelcentrum dat je hartje begeert.
      Het vakantieseizoen is hier eindelijk in Hollywood aangekomen. Het weer is nog steeds behoorlijk warm. We hebben slaapzalen beschikbaar zodat je in de nieuwe jaren met je vrienden kunt bellen. We hebben al een aantal grote groepen reizigers van over de hele wereld gehad, die hun stress van een moeilijk schooljaar hebben losgemaakt, evenals de nieuwe groep reizigers die net aan hun reis beginnen. Als u in groepen verblijft, hebben we slaapzalen met 6 of 8 bedden om uw groep te huisvesten. We hebben ook 4 slaapkamers om ook uw kleine groepen te huisvesten. Al onze kamers hebben een lekkere warme douche met een wastafel en toilet. We bieden een gratis continentaal ontbijt en gratis WiFi. COLLEGE STUDENTEN; dit is de perfecte plek om even weg te zijn van alle onrust van een moeilijk schooljaar en om stoom af te blazen met je vrienden. Wij zijn gevestigd boven Hollywood Liquors, die 24 uur per dag geopend is, maar alleen drank verkoopt vanaf 06:00 uur. tot 02:00 A.M. We hebben een grote patio en een gemeenschappelijke ruimte om achterover te leunen, te ontspannen en te genieten van het feest. En het beste van alles ... Er is GEEN KORTHEID !!!

We bevinden ons boven of naast:

-Hollywood-likeuren

-Hollywood souvenir stop

-De Hollywood Walk of Fame

-Dolby Theatre waar de Oscars plaatsvinden.

-Jimmy Kimmel show

- El Capitan Theatre

-Gaumans Chinees Theater

-Roosevelt Hotel

-Madame Tussauds Wassenbeeldenmuseum

-Universele studio's

-Walt Disney Theatre

-Santa Monica en de stranden van Venetië

Het metrostation Hollywood en Highland ligt op slechts 3 minuten afstand en biedt gemakkelijke verbindingen naar alle delen van de stad.

We hebben een mooie ruime patio, een tv-kamer met een 42-inch tv met directe tv met honderden kanalen om uit te kiezen. We hebben een keuken waar je je culinaire vaardigheden kunt gebruiken om een ​​ongelooflijke en heerlijke maaltijd te bereiden.

Er zijn rondleidingen door Hollywood en we kunnen u helpen bij het organiseren van uitstapjes naar de luchthaven of het pretpark.

We bieden een heerlijk continentaal ontbijt en gratis WiFi.
Checkout en verlenging is 10:00 A.M.
Het kantoor is geopend vanaf 07:00 uur AM. tot 12:00 A.M.
Alle reserveringen zijn ongeldig na 12:00 A.M.
U moet ons bellen om ons te laten weten of u te laat komt, zodat we afspraken kunnen maken om op u te wachten.
Er is een volledig terugbetaalbare aanbetaling van $ 10,00 voor contant geld. Het staat los van elke aanbetaling die u betaalt wanneer u een reservering maakt.
We zijn perfect gelegen op loopafstand van de beste nachtclubs, bars en restaurants.

Je moet tussen de 18 en 35 jaar oud zijn om hier te blijven, zelfs als je ouders hier bij je zijn.
Er zijn GEEN restituties nadat u bent ingecheckt.
Send feedback

• Håndklær til leie
    • Oppbevaring av bagasje
    • Postvesenet
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Restaurant