Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

9.0
2825 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Estoril har stolt vært et uavhengig vandrerhjem de siste 20 årene, uten å være en del av noen verdensomspennende kjede eller lokal franchise. Vi liker virkelig å tro at vår viktigste ressurs kan være vår personlige gjestepleie. Vi elsker det vi gjør!

Vandrerhjemmet vårt ligger i en vakker 100 år gammel bygning som ligger innen gangavstand fra flotte restauranter og mange av de viktigste severdighetene. Herfra kommer du lett til Florida Street, Obelisken, Colon Theatre, Congress, Presidential Residence (aka Casa Rosada), La Boca, San Telmo, Recoleta og hver barrio i Buenos Aires du ønsker å besøke. Buss- og T-baneholdeplasser finner du bare noen meter fra vandrerhjemmet!

På grunn av koronaviruset har Hostel Estoril blitt renovert for å passe omstendighetene, og du vil nå kunne nyte alle våre komfortable rom med PRIVAT bad, klimaanlegg og oppvarming. Noen av dem har franske smijernsbalkonger og parkettgulv.

Vi har små fasiliteter som utgjør hele forskjellen; for eksempel er internett- og Wi-Fi-tilkoblingene våre så raske som de blir i Buenos Aires, og de når alle rom.

Du kan også finne en stor og komfortabel stue med stor tv og en uteplass.

Den viktigste egenskapen vår er selvfølgelig menneskene som bor hos oss.

VI LADER I PESOS, til dagens offisielle dollarkurs, ikke blå kurs, noe som gjør reisen din mye billigere! :)

Takk for at du tok deg tid til å lese dette, vi gleder oss til å se deg snart! (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

12.9.2012
The hostel was amazing, really nice personell. Felt safe in a safe neighbourhood. Very clean bathrooms and kitchen. Se has such a good time here that er decided to extend our stay with a week!
Kvinne-konsernet, 18-24
8.3
Utmerket
19.2.2024
Buen lugar, aunque tienen que cambiar a sus hosts. Hay un tipo Argentino que atiende según tu nacionalidad.
Mann, 25-30
9.7
07.11.2023
Wnedy was incredible, so friendly and helpful. And the value for money is amazing. It is in the real center of the city, great for getting around everywhere. A little loud but to be expected it is a big city.
Kvinnelig, 25-30

Fasiliteter