Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Hostel Mundo Maya

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
238 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

Mundo Maya Hotel ligger i det historiske sentrum av byen på Yaxchilan Avenue No. 82 Sm 25 M8. It'si siden FIAT bil byrå, i nærheten av Tulum Avenue og "Parque de las Palapas".
På Tulum Avenue kan du ta buss til de vakreste strendene i Cancun og til nattelivet i sonen. Vi ligger 10 minutter fra busstasjonen (ADO) hvor du kan finne daglige busser som tar deg til Cancun Airport, Chichen Itzá, Playa del Carmen, Tulum og mange andre Mayan steder.

Vi er omgitt av parker og fritid steder som restauranter og snackbarer. Inne våre anlegg har vi hager og utendørs steder å møte andre gjester og utveksle reiseopplevelser. På Mundo Maya Hostel tror vi at fremmede ikke alle finnes, de er venner som haven't møtt før.

Vi har store rom med et areal på blandede senger og separate sovesaler for kvinner og menn, samt private rom for en, to og opp til 12 personer. Rommene har fans, TV, skap med nøkkel, gratis Wi-Fi, nye felles bad med varmt og kaldt vann hele dagen lang. Også har vi private rom med eget bad og klimaanlegg.

På Mundo Maya Hostel gjør vi vårt beste for å holde alle områder rent 24 timer i døgnet. Rom og fellesarealer blir rengjort hver dag, samt våre sengetøy og håndklær. Vi har også kontinental frokost fra 7 am til 24:00 (kaffe, frokostblandinger, melk, brød, smør og syltetøy), gratis drikkevann, mikrobølgeovn og kjøleskap for oppbevaring av mat. Hvis du er interessert i vår kultur, har vi spesialiserte turer for deg, det er mange av mayaruinene som du kan besøke. Vi har kart og informasjon om Mayan verden, samt kommunikasjon med andre vandrerhjem i Mayan området (Mexico, Belize Honduras, Guatemala, El Salvador). Du kan også ha eiers råd om Mayan arkeologi.

Inne vandrerhjemmet har vi bakgrunnsmusikk, spille kort og bordtennis.
Vår personlige service vil få deg til å føle deg som hjemme.
Det er en parkeringsplass og sikkerhet 24 timer i døgnet.

For ankomster mellom 23/12 til 02/01 eiendommen krever en 50% forskuddsbetaling for å sikre reservasjonen, derfor kortet ditt belastes. Vennligst ta kontakt med hotellet hvis noen spørsmål.

Tilgjengelighet

• 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Ekspressinnsjekk/-utsjekk
    • Sen utsjekk
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
    • Vekking
  • Mat og drikke