Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.6
3955 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Hostelworld sier

For travellers looking to stay in very centre of Prague, Hostel Orange is a great place to start from. It?s located just between Wenceslas Square and the Astronomical Clock on Old Town Square and is near both the metro and trams, making it easy to explore all of the city on foot or by public transport. Hostelworld guests tell us they appreciate that ?the staff are really helpful, even managing to find places that are not known to tourists, [like] clubs and places only locals know about?.

Beskrivelse av overnattingssted

En regel for minimumsopphold på 3 netter gjelder for datoene fra 29.12.2023 til 01.01.2024 (inkludert). Dersom minimumsoppholdsregelen ikke overholdes, vil bestillingen bli kansellert. Hele saldoen må betales på bestillingsdagen. Unnlatelse av å betale hele kostnaden ved bekreftelse av bestilling vil resultere i kansellering av bestillingen. Alle bestillinger er ikke-refunderbare for denne perioden.

!!!ALLE ROM ER LUFTKONDITIONER!!!!

Hvis du leter etter et rolig, komfortabelt, billig og bare kult hostel midt i sentrum av Praha, er Hostel Orange det rette stedet! Det er det eneste vandrerhjemmet som ligger rett ved Václavplassen i et vakkert historisk hus, så du trenger ikke bruke offentlig transport eller bruke pengene dine på det. Når du bor på Hostel Orange, vil du være i sentrum av det kommersielle, kulturelle og historiske området. Det er mange interessante steder å finne rundt i området.

Vandrerhjemmet vårt ble totalrenovert og forfrisket i august 2019!
Vi tilbyr hyggelig, komfortabel og billig overnatting når det gjelder overnattingssteder i nærheten. Bare se på våre priser og sammenlign med andre! Vi aksepterer både individuelle og gruppebestillinger. Vandrerhjemmet har store sovesaler, små private rom og et bredt utvalg av andre mindre sovesaler også; priser for hybel starter fra 209 CZK.
Sovesaler og private rom har stort sett private dusjer med varmt vann 24 timer i døgnet.

Vi har Wi-Fi over hele bygningen, og det er gratis!
Her kan du også finne en terrasse i toppetasjen som brukes som et røykeområde eller bare et avslapnings- og salongområde, kjøkkenkrok for å tilberede te/kaffe (vannkoker, brødrister, mikrobølgeovn) og et fellesområde med spisebord.

Vi tilbyr gratis oppbevaring av bagasjen din etter avgang, gratis bykart, gratis rent og friskt sengetøy, håndklær og puter og gratis te og kaffe hele dagen. Du kan også bruke vårt strykejern, hårføner, en skriver i resepsjonen vår. Elektroniske skap er tilgjengelige i alle rom for å oppbevare verdisakene dine.

Ved ankomst vil vi tilby deg et kart over byen og en rekke informasjon om Prahas attraksjoner og aktiviteter. Vi kan anbefale fotturer, mat i den nærliggende tsjekkiske restauranten eller thaimassasje.

Vår flotte beliggenhet betyr at vi er innen gangavstand til alle severdigheter, inkludert shoppingområdet, restauranter, klubber og barer (inkludert Duplex, Celnice, Double Trouble, Chapeau Rouge og Karlovy Lazne - en fem-etasjers klubb).

Vårt vennlige personale gir full informasjonsstøtte og kan ringe deg en taxi når som helst, samt en skytteltaxi til og fra flyplassen.
Vennligst les ting du bør merke deg nedenfor før du bestiller.
PARKERING ER TILGJENGELIG FOR VÅRE GJESTER! RESERVERING TRENGER PÅ FORHÅND. Ligger i garasje i Opletalova gate. PRIS er 550 CZK/natt/bil. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

8.3
12.6.2018
Amazing location. The only downer is that the wifi didnt work in our room
Kvinne-konsernet, 18-24
6.6
Bra
17.2.2018
Nice and economic place.
Mann, 41+
8.0
06.7.2017
Good hostel, Nice beds in the private rooms. Staff was helpful and Nice, especially Alexander who helped us out when we needed help! Close to old town and cool bars. The kitchen was not so good, old and dirty pans. Also we met some Nice people. Would stay there again!
Mann, 25-30

• Tur/reiseskranke
    • Skytteltransport
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Te / Kaffe fasiliteter