Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Hostel Poesia

Gratis avbestilling Bestill mer enn 8 dager i forveien for gratis avbestilling.

9.1
684 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

𝗛𝗼𝘀𝘁𝗲𝗹 𝗣𝗼𝗲𝘀𝗶𝗮 er det ideelle stedet for alle backpackere og oppdagelsesreisende som ønsker å bo i Foz do Iguaçu, hvor de beste samtalene finner sted, matlagingen er morsommere og resten er full!
Alle rommene er godt utstyrt med varmt vann (solcelledrevet), klimaanlegg, møbler, flott WIFI-nettverk og komfortable senger, og våre delte rom har individuelle lamper og plugger i sengegavlene.
Vi har utrolige fellesrom som et kinorom, et koselig bibliotek hvor du kan jobbe, fullt utstyrt kjøkken, svømmebasseng, hage og en bar med spesielle drinker (caipirinhas, cachaças, øl, naturlig juice og mange andre).
Vi ligger i Vila Adriana, et veldig rolig nabolag med supermarkeder, butikker, apotek, restauranter og barer rundt. Bare noen få skritt fra vandrerhjemmet har vi en bussholdeplass som tar deg til sentrum og busstasjonen. Med drosje er vi 12 minutter fra den internasjonale terminalen og 15 minutter fra Foz do Iguaçu lufthavn, 18 minutter fra fossene og kun 10 minutters gange fra de viktigste barene og pubene i byen. Turistpakker i regionen selges i resepsjonen. Merk: 𝐂𝐡𝐞𝐜𝐤-𝐈𝐧: 𝟏𝟑:𝟎𝟎 𝐏𝐌 𝐂𝐡𝐞𝐜𝐤-𝐎𝐮𝐭: (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

8.6
Utmerket
12.3.2024
Lovely staff, good size breakfast. Location is quite far from the centre. Beds were comfortable. Would recommend
Mann, 18-24
8.9
Utmerket
06.3.2024
Staff were extremely nice and approachable. There were not many people staying at the hostel when I was there so the atmosphere was not great but I can see it would be good with the free caipirinhas at 7pm
Mann, 25-30
17.2.2024
Loved this hostel! Probably one of my favourite ones so far! Great vibe and lovely staff! Would definitely recommend
Kvinnelig, 18-24

Fasiliteter