Vi elsker dette vandrerhjemmet! Vi gir tommelen opp for gjennomgående gode kundekarakterer og utmerkede kvalitetsvurderinger.
Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

La Banda Rooftop Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

4502 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Hvorfor skal du bo hos oss?

Vi har den beste beliggenheten i byen. Vi har et utrolig tilholdssted på taket med fantastisk utsikt over katedralen. Vi har store familiemiddager hver kveld på taket. Vi elsker å vise folk vår side av Sevilla, og våre personlige favorittsteder å spise, drikke og slappe av.

La Banda ble utviklet for 10 år siden av 2 brødre og 2 bestevenner fra Storbritannia mens de reiste i Latin-Amerika. Vårt konsept er enkelt La Banda = vennegjengen. Dette er stemningen vi streber etter å skape i alle aspekter av vandrerhjemmet. Fra det øyeblikket du går inn, blir du en del av La Banda. Vårt klientell er unge, fordomsfrie reisende med lidenskap for mennesker, musikk og kultur. Hvis dette høres ut som deg, vil vi gjerne at du kommer og er en del av vårt andalusiske eventyr.

Vandrerhjemmet:
Vår friske, moderne familiebolig består av to bygninger:

La Banda Rooftop Hostel har tre flotte rom:
• En funky resepsjonssalong med favorittmusikk og kunst fra hele verden som tema. Vi har brettspill, gratis datamaskiner, gratis wifi og noen rundt 24 timer i døgnet for å hjelpe deg.
• Et fantastisk kjøkken, med flotte redskaper, mye matlagingsplass og matoppbevaring.
• En avslappet takterrasse hvor vi samles for familiemåltider, kunstkvelder, gode cocktailer, drikkeleker og levende musikk!

La Banda Co-working Space og privat opplevelse:
• Utrolig arbeidsplass, fullt utstyrt for å nyte en hyggelig arbeidsdag.
• Et fantastisk kjøkken, med flotte redskaper, kokeplass, matoppbevaring og en flott terrasse.
• En avslappet hage på taket.

Våre rene og moderne rom har håndlagde senger med solide store integrerte gratis skap, gratis håndklær og sengetøy. Hver seng har personlige leselys, gardiner og en strømkilde. Forvent å sove som kongelige på en luksushotellstandardmadrass og -pute.

Aktiviteter:

• Fantastiske gratis fotturer med unge, lidenskapelige, engelsktalende guider som seriøst kan sakene sine.

• Vi kan hjelpe deg med å se den beste flamencoen i byen, spise de beste tapasene og se severdighetene andre turister ikke vet om.

• Hver kveld skjer det noe på vandrerhjemmet. Levende flamencoshow på taket, kvelder til de mest underjordiske barene i byen, live DJ-sessions og Night Out til de beste klubbene i Sevilla!

Dette er ikke et vandrerhjem i en bedriftskjede. Vi er en intim, jordnær gruppe kamerater som elsker å reise og sosialisere. Kom og bli en del av det! (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

9.7
06.8.2022
Loved my stay here! I only stayed for one night, but would definetly come back when I’m back in Seville
Kvinnelig, 25-30
03.11.2017
One of the best hostels I’ve stayed at. Super attentive staff, who also was really cool and relaxed, in a good way. Beds are so comfy. They serve free breakfast with toast, juice, fruit and so on. The rooftop is amazing, with a view over the cathedral. And the dinners, where should I start? The food is so good, and large portions as well. Everybody eats around the same table, great way to meet new travelers. They also arrange a lot of events at the rooftop. Don’t miss out on this hostel.
Mann, 25-30
9.1
29.11.2016
One downside was that the bathrooms was on another floor. Other than that this is a great place to stay at.
Kvinne-konsernet, 25-30

Fasiliteter