Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

7.7
4579 anmeldelser
Fantastisk beliggenhet
Enestående betjening
Utmerket renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Velkommen til London Backpacker, ett av Londons orginale hosteller med over 15 ?rs erfaring i ? motta gjester. V?rt m?l er ? muliggj?re billig, komfortabel, trygg og trivelig overnatting kombinert med muligheten til ? bli kjent med andre likesinnede reisende fra hele verden.

Vi har bade private rom og felles- og separerte sovesaler. Vi tilbyr gratis internettkaf? og tr?dl?st nett, gratis frokost, fullt utstyrt kj?kken til egen matlagning, og en TV-stue med et stort film-bibliotek. I tillegg har vi et spillrom med biljardbord, brettspill og muligheter for ? spille musikk. Her finner du ogs? sportsutstyr til ? bruke i den lokale parken. Alle rommene er utstyr med digitale l?ser, hele hostellet er dekket av overv?kningskameraer, og vi har ogs? skap til leie I forskjellige st?rrelser. Vi har ikke innetid, og dermed kan du komme og g? som du vil 24/7.

Ti minutter unna med Tube finner du Camden Town med sitt up?klagelige uteliv og flotter daglige markeder. Tyve minutter unna med Tube ligger Lords Cricket Underground og Wembley Stadium, noe som gj?r hostellet til en ypperlig overnattingsplass om du bes?ker London for OL 2012. Middlesex University er ti minutter unna I g?avstand.

V?rt hostell er ogs? det n?rmeste hostellet til Luton og Stansted flyplass, og vi sender gjerne veibeskrivelser fra alle flyplasser til hostellet via e-post om du skulle ?nske det.

Vi er plassert under ett minutts gange unna Hendon Central Tube stasjon og Hendon Park ligger i samme gate som hostellet. Her finner du en stor fotballbane, en tennisbane, og andre gode muligheter om man ?nsker ? holde seg aktiv.

Vi har ogs? karaokekvelder hvor du kan teste sangferdighetene med over 1000 sanger, og du kan til og med spille inn deg selv og dele med venner og familie.

Lik oss p? Facebook ?LondonBackpackers? eller f?lg oss p? Twitter @LDNBackpackers for ? f? med deg spesielle eventer, nyheter og tilbud.

Vi anbfaler at store grupper kontakter oss p? forh?nd slik at vi p? best mulig m?te kan legge til rette for dere f?r et opphold som svarer til forventningene.

Vi gleder oss til ? treffe deg,
London Backpacker Kundeservice Team

Sted

Siste Anmeldelser

7.4
17.2.2023
Really Nice people. Was Very smelly where i slept. Should Get better aircondition or ventilation.
Mann, 18-24
8.9
Utmerket
05.10.2018
If you're looking for a nice and cheap place to stay, this is the place! It was good (me and my friend didn't spend too much time there, except sleeping) and mostly clean (only reason I wish it was cleaner is because I'm a germophobe so I'll never be satisfied). All in all it was a good stay and it was cheap so if you're a broke college student like me then this is gold
Kvinnelig, 18-24
Fabelaktig
16.3.2024
Great stay, Nelly is awesome!
Kvinnelig, 18-24

• Tur/reiseskranke
    • Postvesenet
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Te / Kaffe fasiliteter