Gratis wifi‎

Old Town Brasov Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
479 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

Beliggende i sentrum av Brasov (vakreste, reneste og tryggeste byen i Romania), på bare fem minutters gange fra det sentrale torget, Old Town Hostel Brasov tilbyr et stort utvalg av gratis fasiliteter.

Vår gratis ting, gratis alt-du-kan-spise frokost, gratis 24-timers Wi-Fi og internett, gratis te og kaffe hele dagen lang, gratis bøker og filmer, vår gratis førstehjelpsutstyr, gratis paraplyer, gratis kart over Brasov og gratis bagasjeoppbevaring.

Rommene inkluderer gratis håndklær, gratis rent sengetøy og gratis skap under senger, hver med sin egen nøkkel for sikkerheten til din eks. Våre dusjer er nydelig og varmt 24/7!

Resepsjonen er åpen 24 timer så det er ingen portforbud, og det vennlige, hjelpsomme og engelsktalende personale kan hjelpe deg med alt du trenger. Vi kan gi turistinformasjon, taxi booking, pizza bestilling og bestillinger på andre vandrerhjem i Romania - kan du nyte 10% rabatt på alle rumenske vandrerhjemmet hvis vi gjør bestillingen! Vi har også en rent-a-car service.

Kjøkkenet er også åpen 24 timer. Vår fine, store felles området inkluderer en LCD-TV og brettspill som Monopol, sjakk, backgammon, kort og mer.

Kom til oss og du vil ikke ha tid til å gå lei. Sammen kan vi organisere de vakreste turene til de beste prisene! Vi kan gå sammen for å Draculas slott (Bran Castle), Râşnov Fortress, Peles slott og Pelisor Castle, Prejmer Forsterket Monastery, Transfagarasan (den mest spektakulære fjellveien som du har sett), Ruinene av Poienari Castle, Vidraru Dam (den høyeste dam i Romania) eller mud vulkaner - et opptog av naturen.

Tilgjengelighet

• Oppbevaring av bagasje
    • Postvesenet
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Cafe