Gratis wifi‎

Pajamas Koh Chang

Gratis avbestilling Bestill mer enn 6 dager i forveien for gratis avbestilling.

724 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Vårt koselige strandhus boutique-vandrerhjem ligger bare 2 minutter fra den vakre Klong Prao-stranden i Koh Chang. Vi tilbyr eksepsjonell og unik rimelig innkvartering, alt fra ultramoderne og velutstyrte sovesaler for både kvinner og kvinner til luksuriøse private rom med gratis WIFI, chill out-områder inkludert et svømmebasseng!

Vi tilbyr vennlig og personlig service med renslighet, moro, sosialt liv og sikkerhet våre primære bekymringer mens du bor hos oss. Vi elsker å gjøre gjestene våre glade! Gjør ditt neste opphold i Koh Chang til et minneverdig opphold, så sees vi snart!

* Ting å merke seg og retningslinjer

1. Innsjekkingstid: 14.00-21.00
2. Utsjekkingstid: før kl. 12.00
Rengjøringstid er kl. 12.00-14.00
3. Betalingsmåte ved ankomst: Kontanter og kredittkort
**Vi aksepterer Visa / Master-kort, det vil påløpe en tilleggsavgift på 3 % for å betale med kredittkort**
4. For sovesalene er "IKKE-REFUNDERBAR pris" IKKE inkludert frokost.
5. For sovesalene er "STANDARD-prisen" inkludert frokost..
6. I henhold til temaet til Green Hostel er klimaanlegget i sovesalene stengt fra kl. 11.30 til 17.00.
7. Privat rom Deluxe med dobbeltseng har 1 king-size seng (6 fot)
8. Pyjamas Koh Chang ga håndklær til hver gjest i hver romtype.

** Avbestillingsregler**
14 dagers varsel kreves for perioden 20. desember - 10. januar. Unnlatelse av å avbestille innen denne tiden vil resultere i et sen avbestillingsgebyr tilsvarende 100 % av reservasjonen.

Bortsett fra denne perioden, vil avbestillingsreglene dine være 5 dagers forhåndsvarsel for gratis kansellering. Hvis du ikke kansellerer innen denne tiden, vil det resultere i et sen avbestillingsgebyr tilsvarende totalbeløpet. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

19.3.2018
Pajamas is an awesome place to stay. Clean, super good atmosphere, wifi works perfectly, awesome pool, all located right next to the beach and the staff is really helpful :)
Kvinnelig, 25-30
10.4.2016
I originally had only booked 3 nights but ended up staying over a week in total. Hostel is extremely clean, and common area is perfect. My only complain is that the beds were really hard. Other than that the location is great, restaurant next door has the best food. Staff very helpful and their English is good. Would definitely stay here again. F20
Kvinnelig, 18-24
18.2.2024
Pajamas hostel is a great hostel if you are looking to meeting people from all around the globe. Is bothe good for solo travelers as well as for families. Near the beach and with a good social area. GREAT BREAKFAST.
Kvinnelig, 18-24

Fasiliteter