Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Posada del Abuelito

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

3336 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Multi-prisvinnende, Best Hostel Mexico 2013 og 2018, Topp 3 Nord-Amerika 2016, 2017 og 2018 !!!

Velkommen til Posada del Abuelito:

Oppdage San Cristobal og bli sjarmert med Posada del Abuelito, tilbyr reisende rolige, rene og trygge rom ligger i en av de vakreste historiske nabolag i San Cristobal (Barrio el Cerrillo), bare minutter fra sentrum av San Cristobal. Vi bestreber oss på å sikre at ditt besøk blir så komfortabelt som mulig og gi massevis av lille ekstra som vi vet reisende setter pris på å spise. Abuelito inn er en fantastisk vennlig, koselig og sjarmerende Inn med rene og komfortable rom, innredet i god smak. Velkommen til vårt sjarmerende hjem i el Cerrillo, familieeid i 4 generasjoner!

* Vær oppmerksom på at vi ikke er til Party Hostel. San Cristóbal tilbyr så mange muligheter å gå ut og nyte. Hvis du vil ha tips om hvor du skal dra og nyt festspillet, vil våre ansatte være mer enn glade for å hjelpe deg med informasjon!

-Unique Tours og Info:

Det vennlige, flerspråklige personalet er alltid glad for å hjelpe deg med turistinformasjon, tur- og transportbestillinger og mange nyttige råd! Vi har en rekke turer, inkludert ekspedisjon til lokal kaffeplantasje, ridning, fjellklatring, fotturer, kulturelt ansvarlige besøk til lokale urbefolkninger og mer. Mange turer er unike og bare funnet i Posada del Abuelito!

-Fasiliteter / Tjenester:

Fasiliteter inkluderer: en ulastelig 10-sengs sovesal, Girls sovesal (4 pax), private rom med felles bad og private rom med eget bad. Gir en Prefekombinasjon for alle dine behov til en stor verdi! Gjestene nyter bruk av et rent, vakkert felleskjøkken, varm peis og varmt vann 24 timer i døgnet med godt trykk i dusjer. Alle rommene er utstyrt med stikkontakter, gratis badehåndklær, ekstra tepper og kleshengere. Det er flere steder å sitte, slappe av og nyte vår vakre uteplass og nydelig hage og se Humming Birds! Gjester er velkommen til å tilbringe de kalde nettene foran brannen i stuen vår - drikke vin, stek marshmallows, bruk datamaskinen eller bare heng ut og få nye venner!

-Frokost / andre tjenester:

Vi tilbyr en fantastisk frokost med egg, gourmetbrød, frokostblanding, vår berømte hjemmelaget syltetøy, ekte smør, kaffe fra en lokal plantasje, melk, te og frukt. Andre fasiliteter inkluderer gratis internett og Wi-Fi, gratis renset drikkevann, gratis bagasjeoppbevaring, gratis skap i sovesaler og vaskerom på stedet til rimelige priser.

Vi jobber hardt hver dag for å gjøre Posada del Abuelito bedre stadig bedre. tar gjestenes behov i betraktning som gjør oss til de beste stedene å bo i San Cristobal de las Casas, Chiapas!

Kom og bli med oss ​​på vårt vakre, historiske og vennlige hjem! Det er en fantastisk varm og avslappet atmosfære, og vi vil gjerne bli kjent med deg!

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

09.1.2023
We loved it here, breakfast included around a big dining table where it is easy to meet new friends. Movie night with popcorn. Would reccommend.
Kvinnelig, 25-30
15.3.2024
The staff were lovely and even gave me access to the shower hours before check in. Beautiful common areas and a superb breakfast.
Kvinnelig, 41+
08.3.2024
Amazing and charming hostel. Not a party hostel but a great social hostel with excellent vibes!
Mann, 31-40

Fasiliteter