Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Safary Hotel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

5.4
93 anmeldelser
Fin beliggenhet
Hjelpsom betjening

Beskrivelse av overnattingssted

Safary Hotel ligger i en gammel bygning siden den engelske okkupasjonen. Ingen heis, men har fortsatt historisk atmosfære. Vi er i bygning nr. 4, etasje nr. 5. Vi holder til i Kairo, sentrum. Svært nær Nasser T-banestasjon. Vi er også i nærheten av den kjente søtbutikken EL-ABD. Gaten vår heter Souk EL-Tawfikeyya. Det er kjent for ferske grønnsaker og frukt. Det er ca. 10 min gange til det egyptiske museet og 5 min gange til nærmeste t-banestasjon.

Vi har mange rene og billige sovesaler med klimaanlegg. Overnattingsavgifter inkluderer Wi-Fi og frokost. Vi har mange andre viktige fasiliteter som:
* Manga bøker. * 24-timers resepsjon og turistinformasjon. * Stasjonære PC-er. * Telefon, skanner og skriver.
* Gratis utleie (håndklær, vekt, strykejern og hårføner). * Salg (SIM-kort, sjampo, tannbørster, snacks, drinker, suvenirer, postkort) * Post-/pakkeservice. * Vaskeservice (1 K/10 L.E.). * Bankboks. * Avgift inkludert. * Valutaveksling * Daglig romservice og rengjøring. * Flyplasstransport * Parkering. * Gratis bagasjeoppbevaring.
* Gratis bruk av kjøkken. * Gul feber og malariamedisin. * Takvifter i alle rom. * 24-timers varme dusjer.

Så vi vil gjerne ha deg til å bo hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg å nyte ditt besøk i Egypt.

Safary Hotels retningslinjer og betingelser:
Avbestillingsregler: 72 timer før ankomst.
Betaling ved ankomst med kontanter.

Innsjekking fra kl. 13.00 til 23.00.
Sjekk ut før kl. 12.00.
Tidlig innsjekking, sen utsjekking mulig på forespørsel.

Skatter inkludert.
Frokost inkludert.

Generell:
24 timers resepsjon.
Ingen portforbud.
Barnevennlig.
Alkohol er ikke tillatt inne på hotellet.
Du bør følge reglene som holder den offentlige orden på vandrerhjemmet, for eksempel stillhet og renhet og ikke røyking inne på rom eller toaletter. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

2.0
23.5.2023
Found bed bugs in here, place was dirty and horrible. Don’t stay here to save money, go for a nicer one, it’s worth it. Didn’t refund my night despite it being a big problem for me and my friend. Worst hostel i’ve stayed in
Mann, 18-24
Fabelaktig
29.1.2023
Nice atmosphere and affable service
Mann, 41+
3.4
16.10.2022
It is not safe, I left my bag in the hostel for a couple of days after getting a permission and confirmation that it will be fine, when I got back I found my bag was open and my towel was missed. I asked the receptionist and he claimed he didn't see anything. Moreover they have a very rude staff member called Muhannad that I was about to get into a fight with. My overall review it sucks.
Mann, 31-40

• Postvesenet
    • 24-Timers Sikkerhet
    • Huishouding
    • Sen utsjekk
    • Resepsjon (begrenset åpningstid)
  • Mat og drikke

• Cafe