Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Stanpoli Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.4
217 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

På Stanpoli Hotel/Hostel befinner du deg i hjertet av Sultanahmet. Med bare 5 minutters gange til de fleste av Istanbuls mest kjente turiststeder, inkludert: Hagia Sofia, Den blå moskeen, Topkapi-palasset, Det tyrkiske og islamske kunstmuseet, Hippodromen og Basilika-sisternen. Det er en enkel spasertur til Sultanahmet trikkestasjon som vil koble deg til de andre stedene du kan se, eller hvis du trenger en taxi, kan vi ordne en rett ved døren eller det er en taxiholdeplass bare 3 minutters gange unna. Har lyst til å gå en tur på sjøsiden; sjøveien er bare 5 minutter unna. Til tross for å være så godt plassert, ligger eiendommen vår i en rolig nabolagsgate, slik at du aldri trenger å gi en god natts søvn videre.

Du kan starte dagen med frokost foran en fantastisk havutsikt over Marmara .

Vi mener at service av høy kvalitet er avgjørende. Vi streber etter å sikre at ditt besøk hos oss føles som hjemme. Vår familie av ansatte er der for å hjelpe med alle dine behov og ønsker å sikre at tiden din i Istanbul blir veldig minneverdig.

Resepsjonspersonalet er tilgjengelig 24 timer i døgnet og svarer gjerne på alle dine spørsmål, kommer med forslag og hjelper deg med å planlegge reiseruten din under oppholdet. Enten du er på turer, shopping eller bare utforsker, kan du stole på informasjonen fra resepsjonspersonalet. Våre forslag vil spare deg for tid, penger og sette deg i kontakt med kun de mest anerkjente menneskene som er tilgjengelige.

Vi tar imot alle forslag fra alle våre gjester, da vi kontinuerlig ser etter måter å tjene deg bedre på.
Catering til alle budsjetter og tilbyr rene rom med eksepsjonell kvalitetsmadrasser for din komfort. Enten du bor i våre sovesaler eller et av dobbeltrommene våre, vil du ha den kvalitetsservicen du forventer av et større anlegg, men føle at du er familie. Vi ser frem til ditt besøk.

Vær oppmerksom på at:
Alle sovesaler må være mellom 18 og 45 år.
Vi aksepterer ikke bestillinger fra lokale innbyggere
Ta med egen lås og nøkkel til skap.

GRATIS SIKKERHETSSKAP
GRATIS BIL- OG SYKKELPARKERING
GRATIS RASK WI-FI
GRATIS LOKAL TELEFONANrop (unntatt rmobiltelefonsamtaler)
24 TIMERS OPPVARMING OG VARMT VANN
Ingen portforbud, ingen lockout!
Vekking 24 timer i døgnet!
BILLIGE TURORGANISASJONER!
SJEKK INN: 14:00
SJEKK UT: 12:00

Vær oppmerksom på at:
Alle sovesaler må være mellom 18 og 45 år.
Vi aksepterer ikke bestillinger fra lokale innbyggere
Ta med egen lås og nøkkel til skap.

GRATIS SIKKERHETSSKAP
GRATIS BIL- OG SYKKELPARKERING
GRATIS RASK WI-FI
GRATIS LOKAL TELEFONANrop (unntatt rmobiltelefonsamtaler)
24 TIMERS OPPVARMING OG VARMT VANN
Ingen portforbud, ingen lockout!
Vekking 24 timer i døgnet!
BILLIGE TURORGANISASJONER!
SJEKK INN: 14:00
SJEKK UT: 12:00 (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

7.7
Meget bra
16.8.2018
La mayoría de cosas bien. Lo único malo es que no tienen delicadeza al lavar la ropa. Mis camisetas blancas ya no eran blancas y la ropa de color ta no parecía igual.
Mann, 31-40
5.7
Rangering
04.10.2023
disappointed in the lack of social atmosphere, facilities are alright, and staff is distant. if you want to be near the main tourist spots like I did for me very short stay in istanbul, it does the job.
Kvinnelig, 18-24
8.9
03.9.2023
Very nice stay at Stanpoli. Osman is very helpful and arranged an airport transfer for me. The hostel is very close to the Blue Mosque and the tram. The breakfast looked a bit stale, but otherwise I had a great stay!
Kvinnelig, 25-30

Fasiliteter