Gratis wifi‎

Step Inn Guest House and Hostel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.2
Utmerket
2069 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Utmerket renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Det er to ting vi er stolte av her på Step Inn: Beliggenhet og gjestfrihet.

For det første er vår utmerkede beliggenhet. Vi ligger i det velkjente gylne triangelet i Kuala Lumpur, hvor alt er lett innen gangavstand. I dette området ligger den travle China Town, gatemathimmelen Jalan Alor, den beste bargaten i byen Changkat, shoppingsenteret Bukit Bintang og de berømte Petronas Towers. Vi er også noen få minutters gange til den lokale metroen (LRT), flyplasstransport (Star Shuttle) og en av de sentrale bussterminalene (Pudu Sentral).

Den andre tingen vi er stolte av, er gjestfriheten vår. Vi gjør vårt beste for å etablere et varmt hjemmekoselig miljø. I det øyeblikket du går inn døra, blir du ansett som en del av familien. Vi liker å gi tips om byen, slik at du kan fylle dine få dager eller kanskje mange dager, med mange ting å gjøre. Vårt kunnskapsrike personale kan også gi forslag til din fortsatte reise ut av Malaysias hovedstad.

Vi har mange typer rom tilgjengelig, tremannsrom, dobbeltrom, enkeltsenger, familiesenger og sovesaler. Alle rommene er rene, med vindu og/eller vifte eller luftkondisjonering. Resepsjonen vår for innsjekking og forespørsler er åpen 24 timer i døgnet sammen med terrassen vår for å slappe av eller spise. Vi tilbyr også klesvask mot en ekstra kostnad, gratis høyhastighets Wi-Fi, flere dusjer og nye håndklær tilgjengelig på forespørsel.

Så hvis du leter etter et hjemmekoselig budsjettpensjonat, med en utmerket beliggenhet, flott kunnskapsrikt personale og fine fasiliteter, vennligst Step Inn Guest House. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

05.8.2019
A small that looks anonymous and small from the street, but once you enter, you welcomed into a marvellous safe haven. Polite, helpful, cool and knowledgeable staff was always there for you, great kitchen with cooking facilities and a fantastic back terrace. The location makes it easy for walking to any choice you may have for the day, and so easy to find coming back. I cannot think of any negative thing to say, only superlatives!!! Next time in KL I hope I can stay there again ;-) Take care.
Mann, 41+
9.4
07.4.2018
Cozy place with friendly staff and a nice atmosphere.
Kvinne-konsernet, 18-24
10.3.2024
Great stay with some great people running it. Rooms have AC
Kvinnelig, 25-30

Fasiliteter