Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Sultans Inn

Gratis avbestilling Bestill mer enn 4 dager i forveien for gratis avbestilling.

ingen rangering
285 anmeldelser
Kun eiendommer med vurderinger i de siste 12 månedene får en karakter.

Beskrivelse av overnattingssted

SultanvertshusHotell er en gammel formgitt, orientalsk dekorert spesiell klassehotell med rimelig rater for budsjett travellers. All rom har sentral oppvarming, kabelFJERNSYNSAPPARAT, privat bathroom, telefon, hår-tørker, og minibar, LUFTKONDISJONERING. Ikke-røykingserom git på anmodning. Vi også gir vaskeritjeneste og befrir internet bruk for vår gjester i felles område. Sultanvertshushotell plasserer i hjertet av friluftsmuseet Istanbul, i den historisk Sultanahmet område. Det er bare en gående avstand til den mest viktig Byzantine og Ottoman monumenter av Istanbul, slik som Str. Sophia, Blå Moske, Topkapi Palass, Hippodrom, Tyrkisk og Islamic kunstMuseum, Basilica Cistern, Archaeologicial Museum og ikke mere enn 15 minutter til Storartet Basar. Frokost tjener i takterrassen av hotellet med en panoramic sikt av Blå Moske, Str. Sofia, Marmara Sjø til Asia og prinsesseØyer. Behager anmerkning som vi gir flyplass trasnfer tjeneste for vår gjester. Kostnaden er 20 Eur for enveiskjørt for Ataturk flyplass og 40 Eur for Sabiha Gokcen flyplass. Vær så snill og informer oss for Deres flyktdetaljer i avanserer. Avbestillinger lager på leaat 3 dager før, ellers en natt lader kreditere kort. Vi har også fri internet tjeneste for vår gjester i den felles område. Foryeblikket De trår inn i sultanVertshus De føler seg og oensket velkommen ved den traditionell Tyrkisk gjestfrihet.

Tilgjengelighet

Innsjekk