Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

Urkmez Hotel

Gratis avbestilling Bestill mer enn 3 dager i forveien for gratis avbestilling.

248 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Urkmez Hotel drives av brødrene Jimy og Juju.

BELIGGENHET: Vi har en flott SENTRAL BELIGGENHET; innen meter fra buss- og togstasjoner, banker, restauranter, butikker og bare noen få minutters kjøring fra den største vannparken i Europa.
****FULL FROKOSTBUFFET (inkl. musli, fruktsalat, egg, kaker, appelsinjuice, filterkaffe, ost, tomat, agurk, oliven ....) på terrassen er INKLUDERT i prisen (sjekk andre eiendommer og se om frokosten deres er inkludert i prisen!).****

'***TIL MINST 3 NETTER I SELCUK (for å få mest mulig ut av det som er tilgjengelig her!) ****

HVORFOR ELSKER FOLK OSS?? Her er noen grunner: -

SIKKERHET: Din sikkerhet er en prioritet for oss, og hotellet vårt ligger ved siden av politistasjonen

''Hotel Comfort med budsjettpriser. Anbefalt av Rough Guide, Let's Go, Le Guide De Routard, Lonely Planet og mange andre guidebøker''.

INFORMASJON: Den utrolige gamle byen EPHESUS ligger bare 3 km. vekk fra hotellet - Du kan ta en minibuss til Ephesus Down Gate og gå tilbake langs den trekantede gangveien, og stoppe for en kald drink på kafeene underveis.

Det berømte Efesos-museet og Artemission-tempelet ligger kun en kort spasertur fra hotellet.

Aquapark Fantasy (det største badelandet i Europa) ligger nær den berømte sandstranden i Pamucak og kun 6 km fra hotellet. Naturlige strender 10-15 km unna.

Et besøk til SİRİNCE, en gammel gresk landsby kjent for sine lokalproduserte fruktviner, er et absolutt must og alltid et høydepunkt for noens besøk.
FOR MER INFORMASJON OM OMRÅDET Vennligst besøk www.selcukephesus.com

ATTRAKSJONER:
Spør oss om turer til Efesos, Pamukkale, Priene-Didyma-Miletos, Pergammon eller 7 kirker, så kan vi arrangere den beste prisen og reiseruten for deg. Fantastisk strandopplevelse bare 6 km fra Selcuk.. Sky Diving, Tandemhopp over Efesos er mulig fra mai til midten av oktober? Eller hva med en jeep- eller hestesafari? En båttur langs Agean-kysten eller til den spektakulære øya Samos (1 time)? Kanskje er det et plask på det beste badelandet i Tyrkia som familien kanskje liker? Eller et eksotisk tyrkisk bad? Uansett hva du ser etter, kan vi organisere det for deg i resepsjonen.

ANKOMSTINFORMASJON:
Spør om Urkmez Hotel retning på busstasjonen. Vi er i gangavstand kun 250m. borte. Vi kan også komme og hente deg hvis du ringer oss fra et buskontor.
Hvis du ankommer Izmir flyplass, gi oss beskjed på forhånd om du vil at vi skal hente deg mot et gebyr (og/eller ta deg tilbake) eller bare ta toget (disse går noen ganger om dagen) fra flyplassen til Selcuk .

De flerspråklige Ozkan Brothers (engelsk, tysk, spansk) har drevet hotellet i over 20 år.

Vi har totalt 15 rom (med eget bad) og ALLE rom er nyinnredet med ortopediske madrasser, nye sengetøy og håndklær!
** Alle rommene har luftkondisjonering, private bad med toalett i vestlig stil og 6 rom har balkong. DIN HELE FROKOSTBUFFET (inkludert i romprisen) serveres på takterrassen hvor du kan slappe av og nyte den fantastiske utsikten og atmosfæren til Selcuk. Du vil bli underholdt (grill, karaoke, filmkveld, turneringer, fotballkamper på storskjerm osv..) hver kveld på terrassen mens du ser på den flotte utsikten over slottet. Siden 1990 har tusenvis av gjester besøkt oss fra hele verden ... legg deg selv til listen!!
Og bli med i Urkmez Hotel Group på FACEBOOK etter besøket for å holde kontakten.

*** SPØR OM TRANSPORTINFORMASJON ***
Vi kan tilby heis til fra/til
Izmir flyplass (65 km)

Andre fasiliteter som tilbys er: -

** Gratis parkering
** Varmtvann tilgjengelig 24 timer (solenergi+elektrisk)
** Komfortrom er også tilgjengelig - vennligst gi oss beskjed om du ønsker denne typen fasiliteter.
** Gratis trådløst internett for gjester
(UTEN KOSTNAD!!)
** Alle rom med LED TV
** Kaffebrett, safe, kjøleskap på Comfort-rommene
** Dart, backgammon, sjakk, kortspill
** Kino- og karaokekvelder (storskjerm) på terrassen
** Bokbytte
** Internasjonale telefonsamtaler
** Vaskeri
** Gratis lokale kart og råd om hvor du skal dra
** Gratis (gode) håndklær og sengetøy
** Gratis bagasjeoppbevaring
** Veldig fleksibel utsjekkingstid!!
** Gratis bruk av velutstyrt kjøkken
** Play Station 3 og spill tilgjengelig (for både barn og voksne!)
** Vi tilbyr også en gratis biltjeneste fra til buss- og togstasjoner
** Det største badelandet i Europa ligger bare 7 km unna ved Pamucak-stranden

*Daglige turer er tilgjengelige for lokale steder av interesse (Ephesus, Jomfru Marias hus, Pamukkale, Sirince (kjent gresk landsby), Kusadasi, Didyma-Priene- Miletos, Pergammon, 7 kirker.....

VÅRT MOTTO - 'KOM SOM GJEST, GÅ SOM EN VENN'

AVBESTILLINGSREGLER: FOR IKKE Å BLI BELASTET FOR DEN FØRSTE NATTEN MÅ DU SLETTE/AVBILLE DIN BESTILLING MINST 48 TIMER FØR BESTILLINGSANKOMST! (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

14.10.2022
Very nice little hotel in a great location, with kind staffs, comfortable rooms, delicious breakfast.
Mann, 41+
9.7
23.5.2022
Location was just perfect. Owner was very nice, and breakfast was nicely prepared by his mother. I get a room on the top floor, and though I need to walk upstairs, the view from my room was just amazing. Overall, I would stay here again without any hesitation.
Mann, 31-40
9.4
08.5.2022
It was a great choice to stay in this hotel. It is very well located, the staff is friendly and helpful and the breakfast was very good. Super recommend..
Blandet Gruppe, 31-40

Fasiliteter