Gratis wifi‎

YHA London Central

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

9.0
4803 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Hostelworld sier

YHA London Central is often mentioned by our guests as having ?exceptionally pleasant and helpful? staff who offer ?good service? and a wide knowledge of London. Hostelworld users also frequently praise this hostel?s ?modern and clean? rooms, with one review comparing it to a ?well above-average hotel?. We like their 24hr caf? ? perfect if you want to grab some breakfast before catching an early-morning train.

Beskrivelse av overnattingssted

YHA London Central har syv etasjer med moderne, rimelig overnatting, kun fem minutters gange fra Oxford Street. Dette er det perfekte stedet for unge backpackere som ønsker å oppleve hjertet av hovedstaden.

Gode ​​nyheter! Moderne, stilig og rimelig overnatting i London er mulig. Vår kafé/bar på stedet er perfekt for en avslappende drink eller snacks og for å bytte historier med andre reisende. Vi har 24-timers resepsjon og tilgang.

Vi er innen rekkevidde av Oxford Circus, Soho og West End, så gode shoppingmuligheter, restauranter og underholdning venter på deg.

YHA London Central er ikke utstyrt for grupper - for gruppebestillinger vennligst kontakt YHA London Thameside eller YHA London Holland Park, begge funnet her på Hostelworld.

Vær oppmerksom på at vi ikke krever en ekstra midlertidig medlemsavgift. Rabatter er ikke tilgjengelig for medlemmer av YHA (England & Wales) eller IYHF som en del av denne bestillingen.

Attraksjoner i London: Vi selger rabatterte og raske inngangsbilletter til noen av Londons mest kjente severdigheter og best bevarte hemmeligheter. Inkludert London Eye, Madame Tussauds, The Tower of London, gåturer, sykkelturer, båtturer og mange, mange flere. I tillegg går hver krone vi tjener på YHA direkte tilbake til veldedighetsorganisasjonen vår "Breaks for Kids", som gjør det mulig for barn fra økonomisk vanskeligstilte bakgrunner å ta del i skole- eller fellesskapsferier! Spør oss om en fullstendig aktivitetsliste ved innsjekking.

Vandrerhjemsaktiviteter: Vi organiserer morsomme ting for deg å gjøre nesten hver dag i uken! Slik som Free Walking-turer, topprangerte pubrundturer, gruppeturer til kjente West End-show, jetbåt på Themsen, Burgerkvelder, Sunday Roasts, filmkvelder..vel, du skjønner! Det er en fantastisk måte å møte andre reisende og virkelig få mest mulig ut av tiden din i London! Finn ut hva som skjer på Your YHA London Hostel mens du bor hos oss - be om reiseruten når du sjekker inn. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Great place to stay!
Kvinnelig, 41+
9.4
09.3.2024
I stayed in room 2 which is wheelchair accessible. It had a big bathroom with a shower, however this room did not have lockers. I has very respectful roommates for that single night. There’s breakfast available for £6, a buffet with bread, cereals, some pastries, coffees and juice. The neighborhood felt safe with a tesco very closeby.
Kvinnelig, 31-40
8.6
Utmerket
09.3.2024
Good value but really wish they had lockers!
Kvinnelig, 18-24

2013

Best Verbeterde Hostel, Ekstra store hostell i hele verden

Nominasjoner

2012

Ekstra store hostell i hele verden

Flere hostels i London