Vi elsker dette vandrerhjemmet! Vi gir tommelen opp for gjennomgående gode kundekarakterer og utmerkede kvalitetsvurderinger.
Gratis wifi‎

Kabannas London St Pancras

Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

8.3
2997 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Hostelworld sier

Kabannas London St Pancras has friendly reception and bar staff, clean rooms and a lounge which is ?real comfortable to hang around?, according to our visitors, who say it offer value for money. One guest said ?I really had the impression that everyone was working to make my stay there as enjoyable for me as possible?. We like that the hostel is near King?s Cross St Pancras station, making the location convenient for trains from Heathrow and Gatwick airports.

Beskrivelse av overnattingssted

Kabannas London St Pancras ligger rett overfor Kings Cross/St Pancras internasjonale stasjon, og er din perfekte ferie i London. Vi tilbyr rimelig overnatting i hjertet av London.
Beleilig plassert for transittforbindelser slik at du enkelt kan utforske alles favorittby. Hopp på en buss og du vil finne deg selv i Oxford Streets butikker eller South Kensington's Muesums på få minutter. Perfekt stoppested for et tidlig Eurostar-tog inn til Europa.
London, byen på toppen av alles reiseliste, fra de tradisjonelle turiststedene dine til de rare og rare, teamet vårt ELSKER London og gleder oss til å fortelle deg alt om det.
Kom inn, sengene er komfortable. Fra private rom for to og sovesaler opp til 6, vi har deg dekket (i en koselig dyne)

Bagasjerom/butikker
Dorm rom
Bar

Innsjekking fra kl. 16.00
Sjekk ut før: kl. 10.00

Besøk vår lisensierte kafé/bar for vår frokost i bystil eller slapp av over en lett matbit eller et komplett måltid.

Attraksjoner i London: Vi selger rabatterte og raske inngangsbilletter til noen av Londons mest kjente severdigheter og best bevarte hemmeligheter. Inkludert London Eye, Madame Tussauds, The Tower of London, gåturer, sykkelturer, båtturer og mange, mange flere.

Vandrerhjemsaktiviteter: Vi organiserer morsomme ting for deg å gjøre nesten hver dag i uken! Slik som gratis vandreturer, topprangerte pubrundturer, gruppeturer til kjente West End-show, jetbåt på Themsen, burgerkvelder, søndagsstek, filmkvelder...vel, du skjønner! Det er en fantastisk måte å møte andre reisende og virkelig få mest mulig ut av tiden din i London!

ID med bilde må fremvises ved ankomst og samsvare med navnet og adressen på bookingen. Når en bestilling er for mer enn én person, må den navngitte personen på bestillingen fremlegge fotografisk legitimasjon som samsvarer med navnet og adressen på bestillingen. Legitimasjon med bilde vil også bli bedt om fra alle andre voksne gjester. Disse legitimasjonene med bilde må samsvare med navnet de logger på med ved innsjekking. Hvis legitimasjon med bilde ikke kan fremvises, vil du bli nektet adgang til overnattingsstedet. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Siste Anmeldelser

2.0
Rangering
21.1.2024
Worst ever, bad service; showet cold water the day before my flight to Norway. Nver coming back!!
Kvinnelig, 31-40
8.6
15.3.2024
Great place to stay. Staff v helpful and friendly
Mann, 41+
9.7
Fabelaktig
08.3.2024
Really enjoyed my stay, was clean bathrooms and everything. Enjoyed the cafe area as well, good for quick remote working. Staff were really nice!! Would definitely stay again
Kvinnelig, 25-30

Fasiliteter