Gratis wifi‎
Gratis frokost‎

YaganHouse

Gratis avbestilling Bestill mer enn 8 dager i forveien for gratis avbestilling.

605 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Fantastisk renhold

Beskrivelse av overnattingssted

«Hei og velkommen til verdens ende. Vi hjelper deg gjerne på dette uforglemmelige eventyret'. Yaganhouse regnes som den beste eiendommen i byen og er ennå ikke en stor grunnlegger av bærekraftig turisme i sonen.
Det har et koselig miljø, attraktivt, unikt og trygt for alle slags reisende. Det ligger i sentrum av Puerto Natales, den mest kosmopolitiske og pittoreske byen i Chile, hvor kulturell rikdom og skikker holder seg intakt.

Yaganhouse er ikke bare et sted å overnatte, men for å oppleve et øyeblikk med uforglemmelig ro også. For å nå dette har vi nye komfortable senger, nye madrasser samt laken og dekksenger laget av materialer av høy kvalitet, rene og komfortable rom. Vi driver et reisebyrå hvor vi gir all informasjon du trenger å vite; bussbilletter til Torres del Paine, Calafate, Ushuaia, Punta Arenas, turer, utflukter og mer. Eiendommen er bygget med svært naturlige materialer, innfødte, som vegger laget av rettkornet tre og isolerende materialer, sentralvarme, solcellepaneler (første system i Puerto Natales), lavt energiforbruk, resirkuleringssystem. Vi fremmer stadig alternative energisystemer (naturlig luftventilasjon, oppvarming, sollys), med tanke på dets naturlige fordeler, har vi det grønne stempelet kvalitet og økologiske regler for menneskers fordeler og miljø. På samme måte tilbyr vi ro for alle passasjerene på eiendommen, siden Yaganhouse overholder miljøforskriftene for sikkerhet, er transparente med hensyn til fasilitetene vi tilbyr, og gir en høykvalitetstjeneste som garanterer, blant det brede tilbudet på forskjellige eiendommer på markedet, basert på klare og objektive parametere.

Et annet viktig aspekt vi er opptatt av har å gjøre med respekten for at naturen fortjener biologisk mangfold, kultur og lokale tradisjoner samt støtte til bærekraftig utvikling av sonen.

I kaffebaren vil du kunne ta en velkomstdrink, det er et så bra sted å dele og møte andre reisende. Vi er alltid tilgjengelige for å hjelpe deg på reisen, og vi har også all erfaring til å gi de beste rådene i Torres del Paine, siden vi brenner for Patagonia og reisende som deg!

Vi har det beste uforglemmelige oppholdet ved verdens ende!

Tjenester:
Deilig frokost, Gratis håndklær og såpe, Klesvask, Gratis Internett/Wi-fi og kabel-TV, Leieutstyr, Leie av sykkel, Gratis bagasjeoppbevaring, Kjøkken åpent hele dagen, Grillplass, Turbyrå. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Gjester

Sted

Siste Anmeldelser

07.3.2024
Boutique hotel vibes. Amazing breakky. We stayed in the private room and bathroom and felt soooo cosy and clean and just like a lovely hotel.
Kvinnelig, 31-40
07.3.2024
Very homely feeling hostel. Good Wifi and hot showers. No space for storing food other than fridge.
Kvinnelig, 31-40
24.2.2024
Good place to start a visit to Torres del Paine. I was able to leave luggage there while I was in the park. Not as much of a social vibe since most people are coming and going from hikes, but a good central location in Puerto Natales
Mann, 31-40

Fasiliteter