Gratis avbestilling Bestill mer enn 2 dager i forveien for gratis avbestilling.

100 anmeldelser
Perfekt beliggenhet
Enestående betjening
Utmerket renhold

Beskrivelse av overnattingssted

Hotel Zaghro ligger i Ouarzazate, ikke langt fra sentrum. Det har et stort utendørsbasseng, gourmetrestaurant og gratis Wi-Fi.
Rommene på Hotel Zaghro er De har eget bad og noen med dusj og toalett på gulvet.
Zaghros restaurant serverer tradisjonell marokkansk mat og en daglig frokost, som kan nytes på terrassen ved bassenget.
Ytterligere fasiliteter på Zaghro inkluderer en døgnåpen resepsjon og privat parkering, som koster 1 € per natt.
En bilutleietjeneste og en varm velkomst!
RESTAURANT: etter bestilling
vi organiserer måltider fra 70 DH = 7 euro per person.
Frokost: 45 DH = 4,5 euro per person.

NYE TILBUD SPESIALER PÅ HOTELLET:

* vi arrangerer en annerledes tur for de som ønsker eller er interessert i å oppdage det sørlige Marokko:

Turer fra Ouarzazate
Varighet
3 dager/2 netter
Avgang
Ouarzazate

Dag 1
Morgenavgang fra Ouarzazate til Dades-kløftene og Todra-juvene, forbi oasen Skoura hvor vi stopper for å besøke kasbahen til Amridil. Herfra tar ruten oss gjennom Kela’a M’gouna, rosedalen hvor vi stopper for en kaffe. Senere kjører vi off-road langs veien til tusen kasbaher til Dades-juvene for å spise lunsj. På ettermiddagen er det tid for en spasertur langs Boumalne Dades-dalen før du fortsetter til Todra-juvet for natten i en riad.
Dag 2
Etter frokost er det tid til å gå forbi Tinghir-palmelunden før du kjører til Merzouga-dynene via ziz-dalen, oasen Tafilalet og ankommer Erfoud i tide til lunsj. På ettermiddagen fortsetter vi turen til sanddynene i Merzouga i tide for en times kameltur i ørkenen. Solnedgangen fra toppen av Erg Chebbi sanddynene er spektakulær (250m) og etterpå er det middag og natt i en luksuriøs ørkenleir.
Dag 3
Hvis du våkner tidlig nok, kan du se skuespillet av soloppgangen, når sanddynene og skyggespillet er et fantastisk syn. Etter frokost kjører vi fra Merzouga til Ouarzazate og går forbi landsbyene Rissani, Alnif, Tazzarine og N’Qob hvor vi stopper for lunsj. På ettermiddagen kjører vi langs Draa-dalen og den eldgamle veien av campingvogner omgitt av palmer og full av eldgamle kasbahs som den mest kjente av Tamnougalte. Vi slutter oss til den asfalterte veien i Agdez og når Ouarzazate på slutten av dagen, krysser Anti-Atlas og fjellovergangen Tizi-n-Tinfifite (1660 moh).

Ørkenutflukt: 2 dager/1 natt
Ouarzazate – Erg Lihoudi – Ouarzazate
Dag 1:
Ouarzazate – Erg Lihoudi (Mhamid)
08.00, avgang fra hotellet ditt i Ouarzazate i 4×4 mot Erg Lihoudi. Krysser du Draa-dalen, dalen med 1000 kasbaher og palmelunder, i Agdez kan du besøke Tamnogalte-kasbahen, lunsj i Zagora, deretter Tamgroute hvor du kan besøke et koranbibliotek og keramikkverksteder, ankomst til M'Hamid. Deretter kameltur i 1h30 for å nå bivuakken ved Erg Lihoudi, hvor vi ankommer for solnedgangen. Middag og natt i bivuakk midt i ørkenen.
Dag 2:
Erg Lihoudi – Ouarzazate
Etter frokost, avgang fra Erg Lihoudi ved sporet og deretter veien. Går opp Draadalen. Passasje gjennom Agdez for lunsj. Ankomst Ouarzazate på ettermiddagen rundt 17.00.

hvis du er interessert, vennligst kontakt oss

+ hva som er inkludert: (transport, sjåfør, halvpensjon, kamelturer).
+ hva som ikke er inkludert: (lunsj, drikke).

Veibeskrivelse til eiendom:
Hotellet ligger 1,5 km fra byens retninger Zagora,
fra busstasjonen må du ta en taxi for 50 MAD = 5 euro og fra flyplassen er det ca. 150 MAD = 15 euro.
Avbestillingsregler:

Avbestilling innen 24 timer etter ankomstdato eller manglende oppmøte uten varsel: 100 % av hele reservasjonen vil bli belastet kreditt- eller debetkortet ditt. (Auto-translated from original language)

Anmeldelser og rangeringer

Sted

Siste Anmeldelser

Fabelaktig
15.11.2023
I've been Zaghro Hotel before & I hope I'll come visit again, beautiful Hotel, great people, good food, the pool area is 😍
Mann, 31-40
17.9.2023
Good place for nice price.
Kvinnelig, 31-40
Fabelaktig
02.9.2023
I enjoyed my stay. The swimming pool was clean and welcoming on a hot day. The staff were friendly and ready to answer any queries. My room was a good size. I would definitely stay there again
Kvinnelig, 41+

Fasiliteter