Gjennomgå Retningslinjer

Alle anmeldelser uttrykt her er synet til Hostelworld.com brukere som har bestilt og bodd på hostels bestilt gjennom vår nettside. Meningene de gir uttrykk for er de av Hostelworld.com brukere og ikke av Hostelworld.com. Vi godkjenner ingen av kundens meninger eller herbergeeiernes responser publisert på nettstedet vårt. Vi forbeholder oss retten til å slette anmeldelser uansett årsak, deriblant, men ikke begrenset til, omstendigheter der anmeldelsen etter vårt skjønn inneholder faktafeil eller anklager som vi mener er ubegrunnede.

Ærekrenkende innhold

Vi tillater ikke at ærekrenkende eller støtende språk blir publisert på nettstedet vårt, dette omfatter rasistisk språk, truende språk eller andre typer utringer som vi anser for å være støtende.

Autentisk innhold

Vi tillater ikke anmeldelser skrevet av eiere, ledere eller anmeldelser hvor incentiver eller trusler blir brukt av ledere eller eiere for å påvirke kundene. Hvis du blir oppmerksom på slike overtramp, vennligst informer oss.

Ekte innhold

Vi aksepterer kun anmeldelser fra kunder som faktisk har bestilt og bodd på en eiendom bestilt gjennom vår nettside. Hvis det er bekreftet at du ikke faktisk bodde eller var der aller ble bedt om å dra av oppriktige grunner av eier / leder, forbeholder vi oss retten å fjerne din omtale. For å innrapportere misbruk av vårt omtalesystem kan du kontakte oss her.